underskrift indsamling ang for dyrt adsl
Fra : Mette & René

Dato : 19-03-06 20:33

hejsa

jeg ved ikke det er værd at bruge tid på men her er et link

http://www.adsl.skrivunder.dk/index.php

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-03-06 21:14

Mette & René <metterene@tdcspace.dk(slet)> wrote:

> jeg ved ikke det er værd at bruge tid på men her er et link
>
> http://www.adsl.skrivunder.dk/index.php

Satser du på at TDC vil sige undskyld?

--
Jesper Lund

Fra : Mette & René

Dato : 19-03-06 21:21

> Satser du på at TDC vil sige undskyld?

hehe ved sku ik hvad manden vil opnå.
men det går nu stærkt med underskrifterne

rené

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 19-03-06 21:28

"Mette & René" <metterene@tdcspace.dk(slet)> writes:

>jeg ved ikke det er værd at bruge tid på men her er et link

>http://www.adsl.skrivunder.dk/index.php

Kan vi ikke få én mod skat og moms også?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 19-03-06 21:34

Klaus Ellegaard <klausellegaard@msn.com> skrev 2006-03-19:

> Kan vi ikke få én mod skat og moms også?

Og Søren Thulin kød engros.

Thomas

Fra : Thomas H.

Dato : 19-03-06 21:52

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> skrev i en meddelelse

> Kan vi ikke få én mod skat og moms også?

Ja, og en mod at benzinen i danmark er så dyr..

Det virker dybt latterligt i mine øjne..

MVH
Thomas H.

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-03-06 22:04

Klaus Ellegaard <klausellegaard@msn.com> wrote:

> Kan vi ikke få én mod skat og moms også?

Gå bare i gang...
http://www.skrivunder.dk/
Man skal ikke engang vide noget om webdesign for at lave en sådan
indsamling.

Internetbåndbredde er alligevel ikke dyrere end at
folk vil bruge den på den slags pjat...

--
Jesper Lund

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 19-03-06 22:25

Nej, men ham der har lavet siden, kan nok lige få det til at løbe rundt med
banner-reklamerne Så det er da fint for ham at der er mange dumme
mennesker der vil oprette mange dumme underskriftindsamlinger, som aldrig
kommer til at betyde noget som helst.

Der er jo nærmest gået dille i at starte en underskriftindsamling.

http://www.skrivunder.dk/search.php - søg efter underskrift og se alle de
dejlige underskriftindsamlinger der er startet.....

--
---
Fjern ordet "FJERN" i min e-mail adresse

Fra : Nicolai Lang

Dato : 20-03-06 06:50

On Sun, 19 Mar 2006 22:24:46 +0100, "Jacob Jørgensen"
<post@REMOVEjacobjorgensen.dk> wrote:

> [...]
>banner-reklamerne Så det er da fint for ham at der er mange dumme
>mennesker der vil oprette mange dumme underskriftindsamlinger, som aldrig

Enig. Og ikke at forglemme at PET på denne måde kan samle sig et
register over alle rebelske borgere i Danmark.

Nå, men nu for at blive lidt on topic:

De priser der nævnes fra Sverige gælder vel boligforeninger.

Hvad skal man give i Sverige hvis man har en bolig i en lille by med
2000 indbyggere? Kan man få 8 Mbit eller højere til en fornuftig pris?

Hvad med stabilitet, fast IP nummer osv?

Selvfølgelig vil jeg da gerne have det hele uden det koster, men
bortset fra prisen har jeg kun ros til overs for min 4096/768 Bredbånd
Professional fra TDC.

Jeg tror mere på markedskræfter end på underskriftsindsamlinger. Men
det er klart at som indbygger i en mindre by (Græsted) så vil jeg ikke
få de billigste tilbud.

Der er forskel på at lægge internet ind i en boligblok med 200
lejligheder og så udbrede det i en landsby.

Og er der nu også nogen der er så naive at de tror man i Sverige kan
suge med 28 MBit konstant?

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 20-03-06 18:12

On Mon, 20 Mar 2006 06:49:50 +0100, Nicolai Lang
<nnews0403051902@hjorth.com> wrote:

>De priser der nævnes fra Sverige gælder vel boligforeninger.

Priserne kommer fra www.tdc.se, som tilbyder ADSL2+ til de store byer.
Det skal altså nærmest sammenlignes med www.cph-metronet.dk

Priserne på www.tdc.se er uden telefonabbonement, priserne der nævnes
for Danmark er inklusive telefonabonnement.

>Hvad skal man give i Sverige hvis man har en bolig i en lille by med
>2000 indbyggere? Kan man få 8 Mbit eller højere til en fornuftig pris?

Det kommer an på om din by er dækket. Jeg vil antage at det er Telia
der har den største dækning i Sverige.
Telia tilbyder også ADSL2+, men hvor meget de dækker ved jeg ikke.
http://www.telia.se/privat/frame.do?sl=teliase_privatpersoner&mainFrame=/privat.do

Prøv selv at undersøge dækningen ved at finde telefonnumre på
http://gulasidorna.se/

/Jarlskov

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 19-03-06 22:44

Mette & René wrote:
> hejsa
>
> jeg ved ikke det er værd at bruge tid på men her er et link
>
> http://www.adsl.skrivunder.dk/index.php

god tanke men det gør nok ingen forskel men jeg har skrevet under for
en sikkerheds skyld ;)

/miden

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 20-03-06 08:42

Hans Henrik Andersen skriblede:
> god tanke men det gør nok ingen forskel men jeg har skrevet under
> for en sikkerheds skyld ;)

Hvis så bare sikkerheden blev større, men
det gør den nok ikke ikke ikke :)

--
Lars Fragstrup

Fra : Per

Dato : 20-03-06 13:46

"Mette & René" <metterene@tdcspace.dk(slet)> wrote in message
> hejsa
>
> jeg ved ikke det er værd at bruge tid på men her er et link
>
> http://www.adsl.skrivunder.dk/index.php

Det er en underlig naiv tankegang nogle personer har. "Vi skal bare samle x
antal underskrifter og så MÅ de da ændre deres priser!". Hallo, mon ikke
godt TDC er klar over at alle kunder gerne ser lavere priser?

Fra : Thomas H.

Dato : 20-03-06 15:24

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en underlig naiv tankegang nogle personer har. "Vi skal bare samle
> x antal underskrifter og så MÅ de da ændre deres priser!". Hallo, mon ikke
> godt TDC er klar over at alle kunder gerne ser lavere priser?

Åbenbart ikke dem, der som du selv siger, er for naive til at spilde deres
tid på at oprette sådan nogle underskriftindsamlinger.

MVH
Thomas H.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 20-03-06 15:38

"Mette & René" <metterene@tdcspace.dk(slet)> wrote in message
> hejsa
>
> jeg ved ikke det er værd at bruge tid på men her er et link
>
> http://www.adsl.skrivunder.dk/index.php

Det er pinligt forkert det der står, det er anonymt så manden bag tør
åbenbart ikke stå ved det sludder han har lavet..

Suk

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 20-03-06 18:22

On Mon, 20 Mar 2006 15:38:21 +0100, "Flemming Lynggaard"
<flemmingl@gmail.com> wrote:

>Det er pinligt forkert det der står, det er anonymt så manden bag tør
>åbenbart ikke stå ved det sludder han har lavet..

Helt anonymt er det da ikke, han har skrevet under som "Jimmy
Kristensen".
www.dgs.dk kender 31 af det navn, Danmarks Statistik påstår at der
findes 37 af det navn.
http://dst.dk/Statistik/Navne/Document.aspx?path=%2fhomedk%2fstatistik%2fnavne%2fhvormange

Men han kunne nu godt have lagt en email-adresse, som man kunne sende
kommentarer til.

/Jarlskov

Fra : Bo Olesen

Dato : 21-03-06 12:09

"Mette & René" <metterene@tdcspace.dk(slet)> skrev i en meddelelse
> hejsa
>
> jeg ved ikke det er værd at bruge tid på men her er et link
>
> http://www.adsl.skrivunder.dk/index.php
Det ville være bedre at tage en anden udbyder som jeg gjorde med cph
metronet i københavn, det er da det allerbedste pres at ligge på tdc.

Tdc ved da også, at de er velkommen igen, hvis de kan underbyde min nye
udbyder.

Mvh.

Flemming

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-03-06 15:12

"Bo Olesen" <boole@sol.dk> wrote in message

..

> Flemming

Forvirrende at bo hedder Flemming

Men TDC har jo ingen grund til at tage de minimal udbydere alvorligt som cph
metronet mv..

Fra : Bo Olesen

Dato : 23-03-06 15:28

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> .

> Forvirrende at bo hedder Flemming
>
> Men TDC har jo ingen grund til at tage de minimal udbydere alvorligt som

Heller ikke hvis hvis de nye udbydere slår sig ned i byerne hvor TDC har
flest kunder?

Mvh. Flemming

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-03-06 15:44

> Heller ikke hvis hvis de nye udbydere slår sig ned i byerne hvor TDC har
> flest kunder?

Nej - ikke så længe de har så minimal størrelse - som netop eksemplet her

Fra : Peter Brodersen

Dato : 23-03-06 17:58

On Thu, 23 Mar 2006 15:27:46 +0100, "Bo Olesen" <boole@sol.dk> wrote:

>Heller ikke hvis hvis de nye udbydere slår sig ned i byerne hvor TDC har
>flest kunder?

Omvendt set kan det tænkes, at der netop er en grund til at de nye
udbydere ikke har slået sig ned i de decentrale byer, og det ikke har
noget med TDC at gøre. Der er bedre indtjening ved kun at gå efter de
centrale lokationer.

--
- Peter Brodersen
Find dig selv: http://map.ter.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-03-06 21:47

"Peter Brodersen" <usenet2006@ter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udbydere ikke har slået sig ned i de decentrale byer, og det ikke har
> noget med TDC at gøre. Der er bedre indtjening ved kun at gå efter de

Hvilket jo - surprise - er hvad TDC gør i .se

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist