Tandregulering
Fra : H.Jørgensen

Dato : 19-03-06 17:27

Hej alle

Jeg har en fortand som jeg gerne vil have rettet.
Hvor kan jeg henvende mig, i HT området, for at få en pris ?

MVH

Henrik

Fra : Inger

Dato : 19-03-06 19:33

www.avmintand.dk?

Fra : Inger

Dato : 19-03-06 19:34

Inger wrote:

> www.avmintand.dk?

Sorry, den var til udlandet... Men mon ikke der findes en lignende side
til Danmark?

Fra : nana sørensen

Dato : 20-03-06 02:11

"H.Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har en fortand som jeg gerne vil have rettet.
> Hvor kan jeg henvende mig, i HT området, for at få en pris ?

Hvad med at ringe til nogen tandlæger? Søg på google. www.google.dk brug
søgeordet tandlæge. Hvad ønsker du mere?