Blokering af indholdet i bottom
Fra : jnm

Dato : 19-03-06 17:24

Jeg prøver at stille mit spørgsmål på en ny måde??

Hvordan opnår jeg via "nogen kode" i
<link href="../print_body.css" rel="stylesheet" type="text/css"
media="print"/>
at funktionen fælles border bottom ikke aktiveres via

Indholdet i border bottom findes i en fil "bottom.htm", der er placeret i en
skjult mappe "_border" i roden af websitet. Så hele problemet er at
forhindre denne fil i at loade, når man ønsker at printe via browserens
print-ikon (det udløser jo media="print")

Mine ideer går på indhegne indholdet i filen "bottom.htm" med en span tag,
der der styres fra "../print_body.css".
Jeg er ikke klar over hvordan siden genindlæses med det nye stylesheet, når
man ønslker at printe. Logisk set må hele siden gendannes for at
styelsheetet kan styre udprintningen. Da indholdet af border kommer emd på
udprintningen, må det også være genindlæst.????
Er der nogen, der har prøvet noget tilsvarende før????
På forhånd tak
Jørgen