Andet multimedie
bentjuul 3670
Sepereret PDF til Composite PDF
Fra : Søren

Dato : 19-03-06 17:30

Hej

Er der nogen der kender et program som kan samle en sepereret PDF til en
composite(samlet) PDF.

Det må gerne være noget der fungere automatisk og det er ikke afgørende om
det koster noget.

Skal helst kører på Mac OSX, men findes der nogen til Windows kan jeg godt
finde en maskine til det.

Skal kunne samle både CMYK samt Pantonefarver.

Søren

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-03-06 19:33

Søren skrev:

> Er der nogen der kender et program som kan samle en sepereret
> PDF til en composite(samlet) PDF.

Acrobat 7 Pro har en glimrende funktion ved navn Organizer til
den slags.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Søren

Dato : 20-03-06 08:29

> Acrobat 7 Pro har en glimrende funktion ved navn Organizer til
> den slags.

Jeg kan ikke få det til at virke med Organizer i Acrobat 7 Pro.

Jeg har en PDF fil som indeholder 6 sider, CMYK + 2 pantonefarver. Dem
vil jeg gerne have samlet til en PDF fil med 1 side, som indeholder
alle farver ovenpå hinnanden, ligesom hvis det blev trykt i
virkeligheden.

Søren

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-03-06 13:04

Søren skrev:

> Jeg har en PDF fil som indeholder 6 sider, CMYK + 2
> pantonefarver. Dem vil jeg gerne have samlet til en PDF fil med
> 1 side, som indeholder alle farver ovenpå hinnanden, ligesom
> hvis det blev trykt i virkeligheden.

Nå ok. Så har jeg misforstået dig.

Når du har samlet siderne til en flersidet PDF, kunne du evt.
printe til Acrobat PDF-printeren.

--
Hilsen
Madsen