ADVARSEL! Tribal Pages....
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 16:18

Hvis nogle fra denne ærede diskussionsgruppe skulle være interesseret i at
oprette sit stamtræ på
http://tribalpages.com/ (som i øvrigt jeg selv har gjort), så vær lige
opmærksom på at der pt. ikke ydes nogen som helst form for support, og i det
hele taget kun er meget få livstegn fra ejer(ene).

Frustrationerne er til at få øje på i forumet
http://tribalpages.com/tribe/forum?f=1

Jeg vil derfor fraråde potentielle kunder fra at investere i nogle af
firmaets produkter indtil der er vished omkring dets fremtid!

Surt show, for jeg har ellers været glad for resultatet af mine egne
anstrengelser som kan ses her;
http://www2.tribalpages.com/tribe/browse?userid=orupgade7&x=7&y=4&rand=591074774

Mvh. Finn Holbek

Fra : Hugh Watkins

Dato : 19-03-06 22:18

Finn Holbek wrote:

> [...]
> firmaets produkter indtil der er vished omkring dets fremtid!
>

> Surt show, for jeg har ellers været glad for resultatet af mine egne

better download copies and upload them to rootsweb frespace

Hugh W

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 23:45

"Hugh Watkins" <hugh.watkins@gmail.com> skrev i en meddelelse
Finn Holbek wrote:

> [...]
> http://www2.tribalpages.com/tribe/browse?userid=orupgade7&x=7&y=4&rand=591074774

better download copies and upload them to rootsweb frespace

Hej Hugh

Du kan tro der er backup af det hele, men hvad der præcist skal ske hvis det
går galt har jeg endnu ikke besluttet mig for, men muligt det ender med det
her; http://www.geneweb.org/

Mvh. Finn

Fra : Hugh Watkins

Dato : 20-03-06 14:11

Finn Holbek wrote:
> [...]
> går galt har jeg endnu ikke besluttet mig for, men muligt det ender med det

what does it cost?

RootsWeb's WorldConnect Project: Slægtssider for Hedvig Pitzner-Jørgensen
http://wc.rootsweb.com/cgi-bin/igm.cgi?db=hedvig_o
Slægtssider for Hedvig Pitzner-Jørgensen
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~hedvig/index.html

er gratis

and will contimue on line after our death unless our heirs delete them
all paid for by http://www.myfamilyinc.com/default.aspx

http://www.rootsweb.com/ was a fund and is now sponsored

Requests for Web Space http://accounts.rootsweb.com/
upload a gedcom to