Webside med links til fiskeri
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 12:38

Findes der nogle websider med links til, hvor man kan og må fiske ?

Findes der nogle websider med oversigt over gode kystfiskesteder ?

/walther

Fra : K

Dato : 19-03-06 18:16

Der er ihvertfald www.fynfisker.dk og www.fluefiskersiden.dk

Mvh K.

www.fiskebiksen.dk

Fra : Per, Odense

Dato : 19-03-06 23:58

I meddelelse: 441d427f$0$829$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
skrev Walt bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> Findes der nogle websider med links til, hvor man kan og må fiske ?
>
> Findes der nogle websider med oversigt over gode kystfiskesteder ?
>
> /walther

Der er også den her, hvis du tænker på steder hvor man betaler for
fiskeretten.

http://www.dagkort.dk/

--
MVH Per, Odense
Fotoalbum: http://herholdt.info/

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 09:02

"Walt" <dududududaj> wrote in message

> Findes der nogle websider med oversigt over gode kystfiskesteder ?

Her er den ultimative side om fiskeri på Helgenæs og Mols:
http://home4.inet.tele.dk/mbh/lystfisk.htm

/Alex

Fra : bossy

Dato : 21-03-06 22:18

> Findes der nogle websider med links til, hvor man kan og må fiske ?
>
> Findes der nogle websider med oversigt over gode kystfiskesteder ?

ud over div. sider på nettet. som andre har nævnt vil jeg da anbefale at
anskaffe sig fisk og fri's guide over danske fiskevande.
de fleste af os kender den jo i sin gamle form som bog udgave , men den
findes også på cd-rom.

m.v.h. Bossy

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-03-06 23:09

Walt wrote:

> Findes der nogle websider med links til, hvor man kan og må fiske ?
>
> Findes der nogle websider med oversigt over gode kystfiskesteder ?

Hej Walther, jeg ved ikke hvor du bor, men hvis du bor et sted i Jylland,
så kunne http://www.angling-eastjutland.dk - muligvis være noget af det
du efterlyser.

Og hvis det kun er links til lystfisker-sites, så Kvistholm's
Fiskesøgemaskine http://www.kvistholm.dk - nok noget af det bedste, den
har ihvertfald et kategori der hedder "Fiskevande", med 91 links...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-06 10:16

> Hej Walther, jeg ved ikke hvor du bor, men hvis du bor et sted i Jylland,
> så kunne http://www.angling-eastjutland.dk - muligvis være noget af det du
> efterlyser.

Fint link.

Glemte at nævne, at jeg bor i det nordlige Jylland, så siden er relevant.
Findes der andre sider i Jylland (nord og midt) ?

/Walt