Foder til killing
Fra : LH

Dato : 19-03-06 09:08

Nå, nu ser det ikke ud som om jeg kan få Nutro Completecare i forretninger
og jeg står altså og mangler foder (har foder men ikke det "rigtige"). Jeg
har kontaktet opdrætteren selvom hun bor langt væk, men hun svare ikke på om
jeg må og kan hente noget i morgen.
Hvad er så det bedste jeg kan give min killing? Han er 4 måneder - dejlig
perser. Og naturligvis vil jeg gerne give ham det rette foder at vokse op
på. Her hvor jeg bor har vi ingen dyreforretninger og mine voksne katte får
Hills som kan købes hos vores dyrlæger, og det trives de fint på.
Jeg står og skal til Kbh i morgen, så hvad køber jeg til mislingen og hvor?
LH

Fra : Tina M.

Dato : 19-03-06 09:26

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> får Hills som kan købes hos vores dyrlæger, og det trives de fint på.
> Jeg står og skal til Kbh i morgen, så hvad køber jeg til mislingen og

Jeg sendte dig en masser adresser på forhandlere igår - og desuden et link
til et firma, hvor du kan have foderet pr. post på tirsdag.
Vi prøver lige igen, så kan du selv finde en forhandler nær dig ...
http://www.nutro.dk/

Mvh

Tina

Fra : LH

Dato : 19-03-06 10:32

Tak, den modtog jeg ikke i går syntes jeg.

Men alligevel vil jeg da gerne høre hvad i andre giver jeres killinger?

LH

Fra : Denise

Dato : 19-03-06 10:39

LH wrote:
> [...]
> trives de fint på.
> Jeg står og skal til Kbh i morgen, så hvad køber jeg til mislingen og

Hej
Din dyrlæge må også have Hills til killinger da, men ellers købt det i
morgen hos Karlslunde dyreklinik, de har sikkert både tørmad og vådmad.
Mine er vokset op på både IAMS og Hills til killinger fra Dyrehandlere .
Held og lykke.

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk