Ændringer..
Fra : JJ

Dato : 19-03-06 09:01

Hej NG,

Jeg er ny i gruppen - og med webdesign i det hele taget - men jeg hygger mig
med at sætte en mindre hjemmeside sammen i disse dage. I går var en god dag,
da jeg havde hugget et design fra en side og selv sat noget photoshop-gear
ind. Men - da jeg så retter hyperlinksne til steder i mit eget dokument, så
forsvinder rammerne og grafikken og formateringerne. Nogen bud?

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 19-03-06 12:54

Det lyder som om, at du kun har den grafik du "har hugget" på din forside.
Men vi er jo ikke synske her i NG, så en hjemmesideadresse (URL) ville være
et godt sted at starte.
Med venlig hilsen
John

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-03-06 14:10

I går var en god dag,
> da jeg havde hugget et design fra en side og selv sat noget photoshop-gear
> ind.
Hvis du havde lavet det selv, vil du nemt kunne finde det.

Fra : JJ

Dato : 19-03-06 16:29

"JJ" <email@spam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> photoshop-gear ind. Men - da jeg så retter hyperlinksne til steder i mit
> eget dokument, så forsvinder rammerne og grafikken og formateringerne.

Okay, jeg har den - det er fordi, den henter "CSS'en" fra det opringelige
web site. Det står der osse i htmlkoden. Hvordan får det det kopieret?

JJ

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 19-03-06 17:43

Spørger vel ham der har hjemmesiden du ripper????

Fra : JJ

Dato : 19-03-06 18:43

"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> skrev i en meddelelse
> Spørger vel ham der har hjemmesiden du ripper????

Halløj,

Well, ripper og ripper et vel så meget sagt. Jeg har ladet mig _inspirere_
af www.google-store.com som mit første layout. Og som I kan se, er det jo
ikke noget stort projekt. Jeg vil egenligt bare gerne have de blå infoboxe i
venstre side, men jeg bokser liiige lovligt meget med det. Der skal jo helst
ikke stå google-store.com i html'en

Fortsat go søndag!