Asus P5AD2 Premium udskiftning
Fra : Bitflux

Dato : 19-03-06 00:09

Hej Folkens
Jeg leder efter et godt bundkort til at udskifte ovenstående lo**
I den seneste tid er den begyndt at slukke den mens jeg gamer, starte
den op midt om natten og reboote så det er en sand lyst. I aften efter
en af dens reboots kom den op og havde smidt RAID controlleren og kunne
ikke længere finde diskene.

Hvad kan i anbefale? Den skal have minimum 1 PCI-x til rådighed og SATA
RAID - plus at det skal være en socket 775 da jeg bruger en Intel p4 3.4
GHz.

Jeg har kig på en P5WD2 fra Asus - men jeg vil gerne have et bundkort
jeg kan regne med så jeg ville høre jer først.
m.v.h.
Bitflux

Fra : Kim Eichen

Dato : 19-03-06 01:19

"Bitflux" <bitflux@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har kig på en P5WD2 fra Asus - men jeg vil gerne have et bundkort jeg
> kan regne med så jeg ville høre jer først.

Jeg har et P5WD2-E og er godt tilfreds med det.

Mvh Kim Eichen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-03-06 19:40

On Sun, 19 Mar 2006 00:09:24 +0100, Bitflux <bitflux@hotmail.com>
wrote:

>Jeg har kig på en P5WD2 fra Asus - men jeg vil gerne have et bundkort
>jeg kan regne med så jeg ville høre jer først.

Har selv ovenstående på 14. måned - meget godt tilfreds.