Firmware Nokia 6111
Fra : Dennis Lange

Dato : 18-03-06 22:59

Hej.

Hvordan er det nu man tjekker hvilken firmware, der er på en N6111?

Og findes der et sted på nettet, hvor man kan se hvilken version, der er den
nyeste?

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Ann Nielsen

Dato : 19-03-06 01:59

> [...]
>
> Hvordan er det nu man tjekker hvilken firmware, der er på en N6111?
>
> Og findes der et sted på nettet, hvor man kan se hvilken version, der er

Hejsa.

Jeg har også sådan en tlf - men hvad dælen er firmware? Er det noget jeg
lige skal lure lidt mere på?

/Ann

Fra : TekIt.dk

Dato : 20-03-06 13:08

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa.
>
> Jeg har også sådan en tlf - men hvad dælen er firmware? Er det noget jeg
> lige skal lure lidt mere på?
>
> /Ann

Hej Ann og Dennis,

Firmware er den software der er i din telefon som får den til at virke, det
svare faktisk til windows xp på jeres computer.
For at se hvilken version firmware der er i jeres telefon skal i indtaste
*#0000#
så kommer der en masse tekst frem på displayet.
Det i skal lægge mærke til, er den linie der starter med et V, eks.

Nokia 6111
V 03.45
Osv..

Lige pt. er den nyeste version til denne model version 3.45

Grunden til at i skulle opdatere firmwaren, skulle være at det rette en
masse fejl som er blevet lavet i de forgående versioner. Det er jo kun
mennesker der laver firmwaren og vi laver fejl.
Fejlne kan komme til udtryk, ved at den kan genstarte, bliver meget langsom,
kan ikke lave opkald, kamaret virke ikke ordenligt eller alle mulige andre
ting som telefonen ikke burde gøre.

I kan få opdateret jeres firmware på www.tekit.dk ved at klikke på fanen
Service.
Som grundregl er det altid godt at tage backup at telefonbogen, billeder,
lyde og andre ting i kan have læggende på telefonen. Inden i får lavet en
opdatering, da disse ting godt kan gå tabt.

Derudover er telefonen simlåst tilbyder TekIt.dk også gratis oplåsning af
denne model, klik på fanen Gratis oplåsning og for at se mere.

Håber i har fået svar på jeres spørgsmål ellers må i bare skrive igen.

Med venlig hilsen
René Jensen
www.tekit.dk

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 20-03-06 14:26

> [...]
> billeder, lyde og andre ting i kan have læggende på telefonen. Inden
> i får lavet en opdatering, da disse ting godt kan gå tabt.

Ser ud somom det er dig der ejer den side
Du kan vel ikke fortælle hvilken version af firmware der er den nyeste til
en Nokia 6600?

-Lasse

Fra : TekIt.dk

Dato : 22-03-06 13:35

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse

> Ser ud somom det er dig der ejer den side
> Du kan vel ikke fortælle hvilken version af firmware der er den nyeste til
> en Nokia 6600?
>
> -Lasse

Hej Lasse,

Det er version 5.53 som er den nyeste til den model.
Du kan selvfølgelig også bruge den beskrivelse som jeg har beskrevet i det
forgående brev.
Men det har du sikkert selv fundet ud af..

Med venlig hilsen
René Jensen
www.tekit.dk