Motorola V3 ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 18-03-06 22:32

Den der MotorolaV3 som TDC har på tilbud for tiden, gætter jeg på er en
3G-telefon, da der er nævnt at den kan bruges til videotelefoni, men når
man kigger på
http://direct.motorola.com/ENS/Web_full_specs.asp?Country=USA&language=ENS&productid=30334&strPrimaryOption=FS&lSecondaryOption=-1
under "Data Features" ser det ud som om den kun har GPRS. Jeg forventer at
en 3G-telefon har UMTS med datahastigheder på 384 kBs og ikke kun GPRS. Er
der nogen der véd nærmere om hvordan det forholder sig med Motorola V3?

https://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDCMobilPrivat-Shop-Site/da_DK/-/DKK/ViewModuleConfiguration-Start?CategoryName=Mobiltilbud&CategoryDomainName=TDCMobilPrivat-TDCMobilPrivatCatalog&ProductRefID=MotorolaV3_MobilExtra200%40TDCMobilPrivat-Shop

Claus

Fra : $vend

Dato : 18-03-06 22:35

Det skal være en V3x, for at det er en 3G. Den almindelige V3, er ikke en
3G.

/$vend