Røget makrel fra middagsbordet
Fra : Eliasen

Dato : 18-03-06 19:13

Der ryger en hel røget makrel på middagsbordet i morgen og så tænker jeg
selvfølgelig straks på at forære vores Maine Coon-killing (fire mdr.)
hovedet som lækkerbidsken. Er det en dum idé? Er det i givet fald væsentligt
at makrellen er røget? Han er kun vant til tørfoder.

--
Eliasen

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 18-03-06 23:49

</klip>
> [...]
> selvfølgelig straks på at forære vores Maine Coon-killing (fire mdr.)
> hovedet som lækkerbidsken. Er det en dum idé?

Glimrende idé, mine katte elsker røget makrel, men som med langt de fleste
ting, alting med måde :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Eliasen

Dato : 19-03-06 00:01

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in
message news:441c8e4d$0$60783$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> </klip>
> </klip>
>
> Glimrende idé, mine katte elsker røget makrel, men som med langt de fleste
> ting, alting med måde :)

Vil det sige, at hele hovedet - i mere end en forstand - er for stor en
mundfuld?

--
Eliasen

Fra : Gainsbourg

Dato : 19-03-06 08:19

Det kan være problematisk for katte med røgede produkter - selvom de lader
til at elske det. Efter et par virkelig alvorlige maveonder efter røget
makrel (=>2 dages indlæggelse på dyrehospital til weekend takst) må vores
misser nøjes med duften når der serveres røget fisk og kød.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Eliasen

Dato : 19-03-06 18:30

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> hovedet som lækkerbidsken. Er det en dum idé? Er det i givet fald
> væsentligt at makrellen er røget? Han er kun vant til tørfoder.

Problemet løste sig af sig selv. Han gad slet ikke spise det. Nippede til
det to gange, flyttede det en meters penge og lagde det tilbage i skålen. :)

--
Eliasen