Nutro completecare
Fra : LH

Dato : 18-03-06 17:02

Hvor kan jeg købe Nutro Completecare (killing og voksen - men specielt
killing nu)?

LH

Fra : Tina M.

Dato : 18-03-06 17:13

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg købe Nutro Completecare (killing og voksen - men specielt
> killing nu)?
>
> LH

http://loppetjansen.dk/index.php?cPath=123_127&sort=2a&page=2
Google er din ven

Mvh

Tina
www.heart-and-soul.dk

Fra : LH

Dato : 18-03-06 17:22

Jeg står faktisk og har lidt brug for det "nu". Kan det ikke købes i
butikker? Og hvis hvilke?

LH

Fra : Tina M.

Dato : 18-03-06 17:33

> Jeg står faktisk og har lidt brug for det "nu". Kan det ikke købes i
> butikker? Og hvis hvilke?

Det ved jeg ikke - hvor bor du ?

Der er ikke lang levering på loppetjansen

Sakset fra deres hjemmeside:
*Levering:
Bestilles varen inden kl. 14oo, mandag til fredag, afsendes den samme dag,
hvis der ikke står andet ved varen. ((Din ordre pakkes og afsendes samme dag
som bestillingen er modtaget. Vi tager dog forbehold for udsolgte varer.))*

Mvh

Tina

www.heart-and-soul.dk

Fra : LH

Dato : 18-03-06 17:40

Jeg bor på Sydsjælland (en af øerne!). Men jeg står og skal til KBH mandag,
hvis det er.

Fra : Tina M.

Dato : 18-03-06 18:08

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bor på Sydsjælland (en af øerne!). Men jeg står og skal til KBH
> mandag, hvis det er.

Har taget forhandlere fra Ringsted og ned :

Cepas
Dagmarsgade 68
4100 Ringsted
57675557