Hvordan udelades fil placeret i mappen _bo~
Fra : jnm

Dato : 18-03-06 16:04

Jeg har lavet et intranet site i FrontPage, hvor jeg anvender en navigations
bar fremstillet i programmet AllWebsMenu. Det vil sige at
navigationsfunktionaliteten ligger i nogle JavaScript filer, der så kaldes
fra den enkelte side.

Via Frontpage har jeg i toppen af sidens html kode fået indsat <meta name="
Microsoft Border" content="b, default"> fordi jeg har tilvalgt border
funktionen for alle sider og valgt bottom som placeringen.

Selve styringen af menuens placering er lagret en fil der hedder bottom.html
og som er placeret i mappen _borders. Filen kalder de nødvendige AllWebsMenu
filer, så det virker.

Nu er det, at jeg meget gerne vil være fri for menuen, når jeg printer en
side. Den konflikter med en læsbar side defineret med et "
printstylesheet.css", som er kaldt i en link med media="print" lige efter
sidens normale style.css

Hvordan kan jeg i mit "printstylesheet.css" lave en kode, der blokerer for
filen bottom.html i mappen _borders. Det ville efter min mening løse mit
problem, men jeg aner ikke hvordan det kan gøres.

På forhånd tak

Jørgen