Statens Arkivalier Online Virus
Fra : Finn Østergaard

Dato : 18-03-06 13:29

--
Et problem som måske er kendt af mange men nyt for mig. Når jeg søger i
kirkebøger på Statens Arkivalier, bliver linken lukket ned af en virus der
hedder:
HTTP MS IE Malf. IFRAME/EMBED BO. Det er min opdaterede Norton Antivirus der
fanger den. Men hvordan kommer jeg videre.
English is not my best.
vh finn

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 18-03-06 13:54

De skriver om dette problem under menu punktet FAQ

Heinrich

"Finn Østergaard" <2WXYflores@mail.tele.dk(fjern 2WXY)> skrev i en
meddelelse news:441bfd09$0$864$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Børge Fogsgaard

Dato : 18-03-06 14:26

HVis du fortsat har problemet efter at have opdateret din Internet
Explorer vil jeg anbefale at du downloader Firefox og bruger den.

Børge

Fra : Jonna Guldbæk Kvist

Dato : 26-03-06 01:25

Du skal gå ind i "registrering af indtrængen" - konfigurer-
autoblok-undtagelser- tilføj-og tast så adressen
(www.arkivalieronline.dk). Så virker det igen.
Med venlig hilsen
Jonna

Fra : Finn Østergaard

Dato : 26-03-06 14:27

Hej Jonna!
Jeg er ikke helt med. Taler vi om Explorer, Norton eller Windows. Jeg kan
ikke finde disse kommandoer.
Der er nogle der ligner i Norton og i Explorer. Kan du komme det lidt
nærmere.

mvh Finn

Fra : Jonna Guldbæk Kvist

Dato : 06-04-06 19:44

Undskyld, det glemte jeg at skrive:
Du skal ind i dit Norton Internet security. Marker "beskyttelse
mod indtrængen", tryk på Konfigurer- og så følger du den
tidligere beskrivelse.
Med venlig hilsen
Jonna