billigt hotel med FP
Fra : Elin Kuijers

Dato : 18-03-06 12:58

Jeg skal oprette en lille hjemmeside for en grundejerforening og søger et
stabilt, billigt webhotel med FrontPage. Er der noget, der kan anbefales?
vh
Elin Kuijers

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 18-03-06 14:45

Det er jo et meget supjektivt spørgsmål

Du kunne overveje at søge på Google - ellers på www.b-one.dk de har
hjemmesidehotel med FP extentions for 9,- kroner om måneden, og jeg har ikke
oplevet at de har "været ned" i de 3 år jeg har haft dem.
Mvh John

Fra : Anet

Dato : 18-03-06 15:27

Hejsa

Jeg bruger www.cliche.dk
det koster 1 kr. pr. måned

--
Hilsen
Annette

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 18-03-06 18:18

Kom lige i tanke om, at én af de ting du måske skulle overveje, er antallet
af mail-adresser du skal bruge (og altså må oprette) - til din forening.

Held og lykke med projektet.
Mvh John

Fra : Anet

Dato : 18-03-06 18:33

"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> skrev i en meddelelse
> Kom lige i tanke om, at én af de ting du måske skulle overveje, er
antallet
> af mail-adresser du skal bruge (og altså må oprette) - til din forening.

(klip)

Hos Cliche må man oprette en mailadresse, men bruger folk ikke deres egen
eller en hotmailkonto ?

--
Hilsen
Annette

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 18-03-06 19:20

Måske - jeg vil ikke "vinde" men kom blot i tanke om en faktor der (måske)
kunne hjælpe med at vælge
Mvh John

Fra : Anet

Dato : 18-03-06 20:23

> Måske - jeg vil ikke "vinde" men kom blot i tanke om en faktor der (måske)
> kunne hjælpe med at vælge
> Mvh John

(klip)

hvem snakker om at "vinde"???? Jeg så skam bare din ret gode tanke og havde
så lige været inde på cliches side for at se om de havde hævet de mb man kan
have på sin side for det har de gjort indimellem. Den ret simple side jeg
har lavet til min mands firmaes hjemmeside fylder ca. 50 mb og den pakke jeg
har købt da må man fylde 100 mb. Det med hvor meget en hjemmeside fylder er
noget af det jeg har haft svært ved at gennemskue før jeg selv lavede en
side. Se med her
www.magleby-entreprise.dk

--
Hilsen
Annette

Fra : Petit

Dato : 18-03-06 22:57

> www.magleby-entreprise.dk
>
> Hilsen Annette

Hej Annette!

Blot til din (og andres) orientering: Cliche tilbyder IKKE FrontPage!

Hvor ligger "din" Magleby? Det kan man ikke se på hjemmesiden, da begge
telefonnumre er "mobile"? - ØV!

Hvis firmaet skal have jobs ude i "den store verden" skal "vi" jo kunne "se"
om I "bor i nærheden". Ikk!

venlig hilsen

Peter

Fra : Anet

Dato : 18-03-06 23:37

"Petit" <kontakt@morgenmusikken.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Annette!
>

> Blot til din (og andres) orientering: Cliche tilbyder IKKE FrontPage!

(klip)
Hjemmesiden kan da godt laves i frontpage og så uploades via f.eks
Commander.

> [...]
> telefonnumre er "mobile"? - ØV!
>
> Hvis firmaet skal have jobs ude i "den store verden" skal "vi" jo kunne

(klip)
Siden bliver brugt til via den lokale avis at henvise til så folk kan se
lidt billeder. Men jeg har skrevet det på nederst nu.

--
Hilsen
Annette

Fra : Wilstrup

Dato : 19-03-06 00:09

Når folk spørger om adgang med FrontPage, mener de om man tilbyder FrontPage
extensions.
--
Wilstrup

Fra : Anet

Dato : 19-03-06 00:18

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Når folk spørger om adgang med FrontPage, mener de om man tilbyder
> [...]

tak forstået.

--
Hilsen
Annette

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 18-03-06 22:58

Kan desværre ikke se siden da alle felterne i den venstre side (billeder?)
ikke vises i min browser
Jeg skrev altså også bare at da det er en forening der bliver spurgt til, så
ville det måske være rart at man havde muligheden for at lave flere mal
konti, således at for eksempel bestyrelsen kunne have mail-adresse under det
samme domain.
Mvh John

Fra : Anet

Dato : 18-03-06 23:31

> [...]

> ville det måske være rart at man havde muligheden for at lave flere mal
> konti, således at for eksempel bestyrelsen kunne have mail-adresse under

(klip)

Ja, den fik jeg godt nok og det var også derfor at jeg skrev at den til den
billige pris da kunne kun knyttes 1 mailadresse.

Fra : Anet

Dato : 18-03-06 23:38

"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> skrev i en meddelelse
> Kan desværre ikke se siden da alle felterne i den venstre side (billeder?)
> ikke vises i min browser

(klip)
Er det knapperne i venstre side du ikke kan se?

--
Hilsen
Annette

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 19-03-06 12:41

Ja - hvis det er knapper?
Mvh John

Fra : Anet

Dato : 19-03-06 13:27

> Ja - hvis det er knapper?
> Mvh John

(klip)

Det er knapper. Er det ikke fordi du ikke har java slået til eller
installeret på din maskine?

--
Hilsen
Annette

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 19-03-06 14:56

Skal man det for at kunne se en hjemmeside ??

Mvh John

Fra : Anet

Dato : 19-03-06 15:55

> Skal man det for at kunne se en hjemmeside ??
>
> Mvh John

(klip)

Næh, men det er tit en god ide´ og især hvis hjemmesiderne er lavet i
frontpage som her med nogle af de indbyggede små tricks til at lave en pæn
hjemmeside.
Jeg har før spurgt en del ind til det, da jeg har en hjemmeside som er vores
private med vores dyr på og to af mine venninder kunne ikke se billeder og
knapper og så installerede de bare den java som jeg sendte til dem og så var
problemet klaret.

--
Hilsen
Annette

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 19-03-06 16:07

Min personlige mening er at alting kan vises - uden at der skal installeres
opsættes eller justeres for at ,man ka læse en hjemmeside. Jeg tror ikke at
"Hr. og Fru Jensen" kan finde ud af hvorfor de ikke kan "se alt".
Problemet er ikke større end at det kan løses med grafik er med links der
ikke nødvendigvis behøver enten Vbs eller Java, eller andre finurligheder.
Min side er lavet med grafik, hvilket alle skulle kunne "se".
www.senius.dk
Mvh John

Fra : Anet

Dato : 19-03-06 16:47

> [...]
> ikke nødvendigvis behøver enten Vbs eller Java, eller andre finurligheder.
> Min side er lavet med grafik, hvilket alle skulle kunne "se".

(klip)

Er det ikke lidt sådan i dag, at de fleste kan se de fleste ting på nettet
hvis de har en nyere computer? De to venninder jeg taler om de har begge
ældre computere.

--
Hilsen
Annette

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 19-03-06 17:07

Jeg tror vi skal lade det være ved dette.

Det sjoveste ved hele dette indlæg er, at den der oprindeligt stilllede
spørgsmålet, er den eneste der ikke har besvaret vore indlæg - Så jeg lader
den stå åben....
Mvh John

Fra : Anet

Dato : 18-03-06 20:31

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stabilt, billigt webhotel med FrontPage. Er der noget, der kan anbefales?

hvis du er ligeglad med hvad adressen skal hedde så kan du vælge www.1go.dk
den gratis version. Så kan en evt. hjemmeside komme til at hedde
www.lejehxxx.1go.dk . Den bruger min datter f.eks da hun uploader direkte i
frontpage programmet. 1go.dk er ved at lave noget med deres servere og er
lidt nede i denne weekend. Men normalt er de meget stabile. Et billigt
tilbud

--
Hilsen
Annette