Efter politi-anmeldelse (DE) af terrorhånd~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-03-06 12:51

....to ting for antimigrations-aktivisterne i de andre lande:

1 Kunne ikke det samme gøres også hos jer?

2 Skulle man ikke forsøge at politi-anmelde vedkommende politikere
siden 1973 for højforræderi, i forbindelse med den såkaldte
euro-arabiske dialog, som har ført til den katastrofale indvandring -
se

http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html
?

Det sidste spørgsmål er jeg i øjeblikket i gang at beskæftige mig
med hernede.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : tgpedersen@hotmail.c~

Dato : 18-03-06 12:56

Efter olie-"krisen" i 1973 kom og Anker Jørgensens støtteerklæring
til Israel, som udløste ballade med leverandørerne, kom Poul Nelson,
den daværende energiminister, tilbage fra forhandlingerne med noget
han kaldte en "klokkeklar aftale". Hvad stod der egentlig i den?

Torsten

Fra : NoTrabajo

Dato : 18-03-06 13:13

"tgpedersen@hotmail.com" <tgpedersen@hotmail.com> skrev i

> [...]
> den daværende energiminister, tilbage fra forhandlingerne med noget
> han kaldte en "klokkeklar aftale". Hvad stod der egentlig i den?

Hvis man gætter på noget i retning af bl.a. "massevis af
muhamedanere/arabere til Danmark", mon man så gætter helt forkert?
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-06 14:09

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> "tgpedersen@hotmail.com" <tgpedersen@hotmail.com> skrev i

> Hvis man gætter på noget i retning af bl.a. "massevis af
> muhamedanere/arabere til Danmark", mon man så gætter helt forkert?

Blandt det mere konkrete, vi vi skulle yde, til gengæld for en smule
garanti for olieleverance, var en kæmpegrund til *moske* på Njalsgade
og ingen ejendomsskat

S var en tak mere landsforrædderiske end V og K, som ti år senere for
alvor åbnede slusernefor folkevandringen pr justitsminister Ninn
Hansens flygtningelov

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 19-03-06 00:52

"NoTrabajo" skrev i en meddelelse
skrev i

> Hvis man gætter på noget i retning af bl.a. "massevis af
> muhamedanere/arabere til Danmark", mon man så gætter helt forkert?

Øh - han blev så berømt for formuleringen "klokkeklar aftale", at man
næsten ikke hørte andet end at alle aviser skrev om den formulering +
plus, det mener jeg da at huske, noget om en fejl han havde begået. Jeg
havde intet indtryk af, at der var noget der handlede om at nogen
ønskede masser af muhammedanere til Danmark - den gang.

Men senere, når jeg tænker tilbage på det, så er der meget der kunne
tyde på noget i den retning. Blandt demennesker jeg var tolk for
allerede i 1972 måske også i -71, kunne man ikke mere bare tage ind og
ansøge om visum til opholdstilladelse uden videre. Dem der gjorde det,
fik at vide at de selv skulle skaffe sig et arbejde, inden de kunne få
visum. Og efter 1974 var det pludselig helt umuligt for alle i det
daværende Jugoslavien at tage til Danmark og søge arbejde. Men i løbet
af et par år mere, blev man klar over, at der stadig kom folk fra
Mellemøsten til Danmark. Det har jeg godt nok undret mig over.

Ruth

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-03-06 01:05

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> on lørdag 18. marts 2006 at 13:13 +0100
wrote:
>Hvis man gætter på noget i retning af bl.a. "massevis af
>muhamedanere/arabere til Danmark", mon man så gætter helt forkert?

Ja…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-03-06 14:39

Frank Løkkegaard skrev:

> Ja…

Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er
skråsikre,

Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-03-06 17:35

HrSvendsen schrieb:

> Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er
> skråsikre,
> mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel

Jeg er temmelig sikker på, at min 'analyse' (fordringsfuldt ord) af
problemerne er temmelig rigtig. Med hensyn til løsningen kan jeg i
øjeblikket bare skitsere nogle grove linjer at følje efter. Er jeg
så en tåbe eller en forstandig en - hvis du tør tolke fhv Bertrand
Russel?

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-03-06 19:06

Michael Laudahn skrev:

> [...]
> øjeblikket bare skitsere nogle grove linjer at følje efter. Er jeg
> så en tåbe eller en forstandig en - hvis du tør tolke fhv Bertrand

Citatet var selvfølgelig henvendt til Frank, der sender det med alle
sine indlæg. Det ser ud til at være en slags joke, da han ofte optræder
i tåbens rolle.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-03-06 20:14

HrSvendsen schrieb:

> Citatet var selvfølgelig henvendt til Frank, der sender det med alle
> sine indlæg. Det ser ud til at være en slags joke, da han ofte optræder
> i tåbens rolle.

Javelja. Min egen fejl. Hvis man ikke rigtig kigger. Jeg må da have
været fuld af tvivl...

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-03-06 22:12

HrSvendsen@msn.com on søndag 19. marts 2006 at 19:05 +0100 wrote:
>Citatet var selvfølgelig henvendt til Frank, der sender det med alle
>sine indlæg. Det ser ud til at være en slags joke, da han ofte optræder
>i tåbens rolle.

Jow jow

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311