disc2 phone
Fra : Nero-Wolfe

Dato : 18-03-06 11:39

Hej har en w800i med medfølgende disc to phone til når jeg vil lægge musik
over slukker computeren
det er kun når jeg bruger disc2phone.
Nogen der ved hvorfor ????
Nero

Fra : Bare mig

Dato : 18-03-06 11:46

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hej har en w800i med medfølgende disc to phone til når jeg vil lægge musik
> [...]

Kunne godt lyde som om du har en indstillingsfejl. Jeg havde selv samme
problem med et andet program i sommer, hver gang jeg ville afspille musik
slukkede computeren. Det viste sig at være en opdatering jeg manglede at
hente til Windows, så snart den var hentede virkede det hele igen.

Jeg har ikke noget problem med at bruge disc2phone på min computer :)

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 18-03-06 11:54

"Bare mig" <baremig@baremig.mailvirkerikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har ikke noget problem med at bruge disc2phone på min computer :)
>ok tak for det hurtige svar prøver jeg lige
Nero

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 18-03-06 15:53

> "Bare mig" <baremig@baremig.mailvirkerikke.dk> skrev i en meddelelse

> Nero
>hjalp ikke med en updatering af computeren
Nero