Telmore vs. Unotel
Fra : Frederik Sunne

Dato : 17-03-06 16:07

Hej,

Jeg har just opdaget Unotel og har på fornemmelsen, at det
minder ikke så lidt om Telmore, hvorfor man lige så godt
kan spare de 20 % som er der i mellem de to selskaber.

Er der nogle der har erfaringer med det samme skift?

Mvh,

Frederik

Fra : Johnny

Dato : 17-03-06 17:05

"Frederik Sunne" <frederik_sunneFJERNMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan spare de 20 % som er der i mellem de to selskaber.
>
> Er der nogle der har erfaringer med det samme skift?

Ja. Skiftet gik uden problemer. Og support ved Unotel er super.

Johnny

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-03-06 17:08

Frederik Sunne skrev:

>Er der nogle der har erfaringer med det samme skift?

Hvis det er mobil-telefoni du hentyder til, vil jeg råde dig til at kigge
i dk.teknik.telefoni.mobil hvor lige de 2 selskaber er i mange tråde

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Frederik Sunne

Dato : 17-03-06 21:50

Ivan V. Klattrup wrote:

> Hvis det er mobil-telefoni du hentyder til, vil jeg råde dig til at
> kigge i dk.teknik.telefoni.mobil hvor lige de 2 selskaber er i mange tråde

Tak :)

Frederik

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 31-03-06 20:42