USB internt på bundkort
Fra : Masterpuf

Dato : 17-03-06 15:36

Hej

Jeg er ude efter et bundkort med tilslutninger intern på kortet: så mange
som muligt - usb, min 1 firewire, min 2 lyd ind/ud
USB skal bruges til udstyr på front: 2 usb-stik, kortlæser, VFD panel

Havde tænkt mig et kort med
Socket: 775
Chipsæt: Intel 975X Express

Har kigget lidt på:
Asus AiLife P4WD2-E Premium
Gigabyte GA-G1975X

Men jeg ved ikke hvor mange tilslutninger der er internt på kortene.

Evt andre forslag modtages gerne.

Masterpuf

Fra : Hagar

Dato : 17-03-06 15:45

"Masterpuf" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Asus AiLife P4WD2-E Premium
> Gigabyte GA-G1975X
>
> Men jeg ved ikke hvor mange tilslutninger der er internt på kortene.

Du kan se lidt mere om det her
Køb det nye Privat Computer, der er der et par sider om kortet, men forbered
dig på at det får lidt kritik. Der er 4 blæsere inden i der skal køle et
chip-set, og de larmer, og de to tunneller de sidder i, de gør det svært at
montere en hver cpu køler. Men køb bladet og find ud af mere selv, så du gør
dine egne indtryk.

Hagar

Fra : Madsen

Dato : 17-03-06 21:51

Masterpuf wrote:
> [...]
> mange som muligt - usb, min 1 firewire, min 2 lyd ind/ud
> USB skal bruges til udstyr på front: 2 usb-stik, kortlæser, VFD panel

Det rigtige betegnelse er P5WD2-E Premium, se side 13 i manual:
http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/mb/socket775/P5WD2-E%20Premium/e2385_p5wd2-e_pr.pdf

> Gigabyte GA-G1975X

Manual kan findes her:
http://tw2005.giga-byte.com/Motherboard/Support/Manual/Manual_GA-G1975X.htm

--
Hilsen Madsen

Fra : Masterpuf

Dato : 17-03-06 22:33

> Det rigtige betegnelse er P5WD2-E Premium, se side 13 i manual:

Ja det var vist en skrivefejl, undskyld.

http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/mb/socket775/P5WD2-E%20Premium/e2385_p5wd2-e_pr.pdf

Ja der er 2 stik til fire porte.
Så er mit næste spørgsmål:
Er der nogen der kender noget til "Thermaltake Modern Life Style Xaser V
Damier V5000+"?
De 2 usb porte der er i toppen tager de 1 eller 2 stik?
1 stik kan det deles ud i 2 stik til 2 porte?

Masterpuf