Q: Hvor køber man billige edb-strømskinner~
Fra : ///M

Dato : 17-03-06 12:31

Håber ikke jeg er OT.
Hvor køber I jeres el-dele til computere, altså 230V strømskinner,
psu-ledninger osv?

///M

Fra : Peter

Dato : 17-03-06 12:41

///M wrote:
> Håber ikke jeg er OT.
> Hvor køber I jeres el-dele til computere, altså 230V strømskinner,
> psu-ledninger osv?

Bauhaus

Fra : claus b. p.

Dato : 20-03-06 10:42

"Peter" <SPAM@Changer.dk> wrote in message

> Bauhaus

Metro. Eller fra tid til anden Harald Nyborg.

/Claus

Fra : ///M

Dato : 21-03-06 16:43

claus b. p. wrote:
> "Peter" <SPAM@Changer.dk> wrote in message

> Metro. Eller fra tid til anden Harald Nyborg.
>
> /Claus

Tak for tips. Jeg ville være interesseret i priser fra de nævnte butikker,
da de ikke oplyser det via deres hjemmeside (Harald gør vist, men dem ligger
vi 200 km væk fra).

Jeg har nu selv fundet en el-forhandler (http://www.elvvs.dk/) der sælger
alm strømskinner til 120 kr ex moms med fem udtag inkl jord - edb-skinner
kostede vist ca. det dobbelte.
///M

Fra : Anders Sørensen

Dato : 21-03-06 21:13

Den Fri, 17 Mar 2006 12:30:59 +0100, skrev "///M" <nospam@tdcadsl.dk>:

>Håber ikke jeg er OT.
>Hvor køber I jeres el-dele til computere, altså 230V strømskinner,
>psu-ledninger osv?

Elspareskinner: www.el-spareskinne.dk
89,- pr. stk 30 kr. for porto.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : ///M

Dato : 21-03-06 21:45

Anders Sørensen wrote:

> Elspareskinner: www.el-spareskinne.dk
> 89,- pr. stk 30 kr. for porto.

Det er ok billigt. Men hvis man ikke sætter USB-kablet i sin pc (fx. hvis
man ikke har en USB-port), så virker skinnen slet ikke vel? Altså den tænder
ikke?

///M

Fra : Anders Sørensen

Dato : 21-03-06 22:16

Den Tue, 21 Mar 2006 21:45:14 +0100, skrev "///M" <nospam@tdcadsl.dk>:

>Det er ok billigt. Men hvis man ikke sætter USB-kablet i sin pc (fx. hvis
>man ikke har en USB-port), så virker skinnen slet ikke vel? Altså den tænder
>ikke?

Den skal tilsluttes USB for at virke.
Der er en side som hedder www.greenline.dk som måske har lidt.

Fra : ///M

Dato : 21-03-06 23:56

Anders Sørensen wrote:
> Den Tue, 21 Mar 2006 21:45:14 +0100, skrev "///M" <nospam@tdcadsl.dk>:
> Der er en side som hedder www.greenline.dk som måske har lidt.

Næst-nederst på
http://www.greenline.dk/asp/itemview.asp?group=242&startquery=&orderby=&execquery=&NoCache=21%2D03%2D2006+23%3A54%3A21
findes 5 stks med jord, til 155 kr ex moms
- det er set billigere :)

///M