grejhandel kærup
Fra : Per Andersen

Dato : 17-03-06 07:14

jeg blev i går kontaktet af ejeren af Kærup grejbutik der fortalte at
årsagen til at jeg oplevede dels ikke at havde modtaget mine varer og ikke
havde kunne få kontakt til dem, skyldtes at de havde været på 14 dages
ferie.

ny aftale er indgået således at jeg kan regne med at modtage mine varer på
tirsdag

fint fint

per- frederiksberg

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-06 08:31

"Per Andersen" <perand@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ferie.
> ny aftale er indgået således at jeg kan regne med at modtage mine varer på

Det er efterhånden gået op for os.

--
mvh Karsten Madsen
www.alsit.dk AlsKassen, Sig SummaSummarum til dit kasseapperat

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 17-03-06 09:16

"Per Andersen" <perand@c.dk> wrote in message

> ny aftale er indgået således at jeg kan regne med at modtage mine varer på
> tirsdag

Og hvis de ikke ankommer på tirsdag, så fortæl det til nogle andre end denne
gruppe, tak.