Samme højde på
Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 17-03-06 00:29

Eksemplet siger det hele: <http://wegge.dk/SideBySide.html>

Jeg vil gerne have begge <div> til at have samme højde, så jeg
slipper for at rode rundt med en venstre-margen på diven til
højre. Jeg mener at jeg har set en løsning på det problem et eller
andet sted, men jeg kan pokkermig ikke huske hvor. Er der nogen der
ligger inde med de vises sten?

--
// Wegge

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-03-06 00:39

Anders Wegge Jakobsen wrote:
> [...]
>
> Jeg vil gerne have begge <div> til at have samme højde, så jeg
> slipper for at rode rundt med en venstre-margen på diven til

Hvis du ønsker at bevare den fleksible totalbredde, er der ikke rigtig andre
muligheder end at sætte den af dig uønskede margin-left eller padding-left
på højre kolonne.

Men jeg kan heller ikke se problemet i det, sådan gør jeg da selv på alle
mine sider og det kører helt uden problemer.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/