Det med den islam-kritiske arabiske psykia~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 16-03-06 23:05

http://www.bt.dk/leder:aid=427752/

Jeg har for resten ikke fundet filmen på

http://memri.org/index.html ,

men f eks på

http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2703896?htv=12 .

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : hamreren@hotmail.com

Dato : 17-03-06 10:53

On 16 Mar 2006 14:05:26 -0800, "Michael Laudahn" <ml@es-reicht.org>
wrote:
----
Heim Michael, jeg vil gjerne ha dine synspunkter på etteerfølgende
innlegg. ER det Dahl skriver "løgn" og "bedrag" eller har det
relevans til dagens forhold i Tyskland?

Sitat:
------

Bjarne Dahl har begått en informativ artikkel om det
"multikulturelle paradis"` inntog i Tyskland. Trolig
forekommer det den jevne tysker noe vanskelig å
se fordelene med, sitat:
----------------------------

TYRKERTERROR I TYSKLAND
==================
Jeg kan ikke tidfeste det sikkert, men tror jeg hørte definisjonen på
helvete under den første EF-debatten.
Det var et sted der franskmennene sto for lovgivningen og italienerne
for forvaltningen, tyskerne for polititjenesten, og engelskmennene for
matlagingen.
Trusselen om en slik endestasjon burde være nok til å få villfarne
sjeler inn på rett vei.

Nå har sant nok engelskmennene gjennomført en standardhevning i
kjøkkenet. Tyskerne derimot har gitt avkall på sitt tvilsomme renommé
som brutale men effektive håndhevere, ikke først og fremst av lov men
i alle fall av orden.
I dag er det anarki og lovløshet i tyske byer, sharialovene
praktiseres nådeløst, og bander av innvandrerungdommer driver ren
terror.
Tyrkerne oppfattes som særlig ille, de skal vel gi de beseirede en
forsmak på hva tyrkisk medlemskap i EU med full og fri adgang vil
innebære.
For tyskerne føles det som en reprise på Den røde hærs herjinger i
1944-45.

Tysk politi og tysk rettsvesen har langt på vei kapitulert, og folket
føler seg utlevert til terroristene på nåde og unåde.

Av historiske grunner har tyskerne måttet holde tann for tunge –
innsigelser, protester, blir i beste fall avfeid med henvisning til
Hitler, i verste fall blir protestantene hjemsøkt av såkalte
ungdomsgjenger, som daglig demonstrerer hvordan de forestiller seg det
multietniske Europa.

Men enkelte journalister og filmskapere har begynt å reise hodet.
Der vises nå en film om forholdene i de tyrkerokkuperte delene av
Berlin, "Knallhart" er både tittelen og innholdet, og den er til å få
forstand av.

Den viser at alt politikerjattet om "smeltedigel" og fargerikt
fellesskap er illusjoner, eller rent bedrag, og at Tyskland, og
Europa, blir en helvetes forgård om ikke innvandringen stanses,
og de "fremmedkulturelle" sendes ut.

Der er økende oppslutning om bevegelser som for politisk
bekvemmelighets skyld kalles "ny-nazistiske".
Slik situasjonen er blitt, og som fremtidsutsiktene fortoner seg,
er det forståelig om tyskere ønsker SA og SS tilbake i gatene, og
Gestapo på politistasjonene.
Terror er ille, men ekstra ille når den praktiseres av fremmede
okkupanter.

BJARNE DAHL
Bærum

Helvete 15.03.06

Sendt 15.3.06 til:

"Alle" norske aviser. De norske politiske parti. Nasjonale aktivister.
---------------- sitat slutt.

G. Lavik.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 17-03-06 12:11

hamreren@hotmail.com schrieb:

> [...]
> Heim Michael, jeg vil gjerne ha dine synspunkter på etteerfølgende
> innlegg. ER det Dahl skriver "løgn" og "bedrag" eller har det

Hej, men jeg har svært at svare på det. Jeg har ikke været der i
over elleve år men prøver at vende tilbage dette år, skønt det er
forbundet med risiko af forskellig art.

Efter det at bedømme hvad jeg ser i PK-medierne, i
venstrefløj-dominerede NGer, men den også åbenbart begyndende
modstand, ville jeg gå udfra at skildringen ikke er urealistisk.