"varme" fra maven
Fra : Michael Hansen

Dato : 16-03-06 20:20

Hej

Måske et underligt spørgsmål. Men har andre end jeg prøvet, at der
ligesom stråler varme ud fra maven? Det sker oftere og oftere for mig,
at et lille stykke under hjertet pludselig føles varmt "indefra". Der er
ikke noget at mærke på selve huden, men det føles som om alt indenfor
sveder?

Det varer normalt kun nogle minutter og gør jo hverken ondt eller sådan,
men det føles ubehageligt.

Mvh
Michael

Fra : BA

Dato : 16-03-06 20:29

Hej

Stress eller angstanfald kan give sig udtryk på denne måde.

--
Venlig hilsen
Birgitte A.

OBS: Fjern dyret fra min emailadresse ved direkte henvendelse