Katolikker føler sig krænkede
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 16-03-06 16:10

Det har været sjovt at opleve den tavshed som katolikkernes protest mod en
t-shirt, har været omgærdet med. Navnlig da argumentet for at fjerne den,
har været det samme som med tegningerne, nemlig at katolikkernes følelser
er blevet såret. Ovenikøbet var det en esbjergenser, der åbenvart er "mod
ytritringsfriheden" - han valgte at fjerne t-shirten fra sin butik. Jamen
er det ikke uhørt, sådan at lade sig tyrannisere af en gammel formørket
trosretning, der har tusinder af liv på samvittigheden og ovenikøbet har
Vorherres substitut gående rundt her på jorden. Jamen har man da hørt mage
til sludder af så tilbagestående og uudviklet sludder. Tænk sig, at disse
formørkede abortmodstandere virkelig tror at Paven er Guds stedfortræder
her på jord.
Næhh, de er sgu imod ytringsfriheden er de, de satans hunde. Dem skal vi
nu nok komme efter, og så kan de lære det kan de. At de må finde sig i at
blive hånet, og at enhver der ikke synes at det er OK at håne dem, er lige
så formørkde og fuldkommen klart mod ytringsfrihed...

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Konrad

Dato : 16-03-06 16:31

Frank Løkkegaard wrote:
> [...]
> sig i at blive hånet, og at enhver der ikke synes at det er OK at
> håne dem, er lige så formørkde og fuldkommen klart mod

Lige netop - pånær smileyen tilsidst. Det er jo ikke engang morsomt.

Fra : E.M.

Dato : 16-03-06 16:45

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blive hånet, og at enhver der ikke synes at det er OK at håne dem, er lige
> så formørkde og fuldkommen klart mod ytringsfrihed...

Hvor mange katolikker render hærgende gennem gaderne mens de brænder flag
af?, hvor mange dødstrusler er der kommet mod producenten af omtalte
T-shirts?, forlanger katolikkerne undskyldninger fra statsministeren? -
fortsæt selv rækken af spørgsmål.

E.M.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-06 17:54

"E.M." <em@dbmail.dk> wrote in message
> [...]
> omtalte T-shirts?, forlanger katolikkerne undskyldninger fra
> statsministeren? - fortsæt selv rækken af spørgsmål.

Jeres letkøbte anti-pave propaganda var OK på Luthers tid.
Men dengang skete faktisk at vor kristne hovedkirke i Rom lærte mere
af protestantismens antigerningsretfærdighed end vi, og lovreligion
ophørte hos dem mere end hos os.
Derfor er paven helt ufarlig - ja faktisk en mindre skadelig kristen
end præsterne i den danske folkekirkelige pengemaskine.
Katolske præster arbejder for den halve løn og deres kritik af abort
er aldrig knyttet til statsmagt og straf. De har ingen indflydelse på
censur. De er magtesløse og uskadelige - i modsætning til muslimerne.
Så slap af.

Fordi de fleste katolikker er lavtuddannede spansktalende så må pavens
præster tilpasse sig til ulandsforhold. Derfor lægger de sig tæt op ad
muslimer vedr uvæsentlige småting.
Islam er farlig for verden. Paven er gavnlig for sin målgruppe og
uinteressant for os.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-03-06 18:23

Bo Warming skrev:
> "E.M." <em@dbmail.dk> wrote in message
>
> Jeres letkøbte anti-pave propaganda var OK på Luthers tid.

Tydeligvis ikke! Det var jo præcis kritik af pavedømmet, Luther var ved
at ryge på kætterbålet for. (Hvilket egentlig er absurd, da Luther netop
oprindeligt som from munk ønskede at forsvare pavens navn og titel imod,
hvad han først troede var biskoppers og kardinalers grove korrupte
misbrug, nemlig det totalt teologisk illegitime salg af afladsbreve!)

> Men dengang skete faktisk at vor kristne hovedkirke i Rom lærte mere af
> protestantismens antigerningsretfærdighed end vi, og lovreligion ophørte
> hos dem mere end hos os.

Katolicisme er i allerhøjeste grad "lovreligion" for så vidt at man
altså stadig gør meget ud af ydre gudsdyrkelse og efterleven af gamle
religiøse normer i ellers sækulære samfund.

> [...]
> aldrig knyttet til statsmagt og straf. De har ingen indflydelse på
> censur. De er magtesløse og uskadelige - i modsætning til muslimerne.

Du er altså fuldstændig ubekendt med at den nykårede pave - som jo er
tidligere storinkvisitor (de kalder det idag blot noget mere harmløst) -
faktisk fik italienerne til at boykotte en afstemning om abort og
forskning i stamceller?

http://www.religion.dk/tema/tema:fid=100008600:aid=254867

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-06 20:33

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:44199eb9$0$47038$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> navn og titel imod, hvad han først troede var biskoppers og
> kardinalers grove korrupte misbrug, nemlig det totalt teologisk

Du lever i fortiden.
Med jesuitternes fald ophørte den katolske kirke at være magtfuld
lovreligion.
Måske nogle ønsker at have magt som agt, men det har ingen.
Folkekirken her har dobbelt løn og flerdobbelt politisk magt - er
langt mere anti-luthersk

> Katolicisme er i allerhøjeste grad "lovreligion" for så vidt at man
> altså stadig gør meget ud af ydre gudsdyrkelse og efterleven af
> gamle religiøse normer i ellers sækulære samfund.

At man ikke er puritansk som calvinister og muhamedanere, der ikke
tåler guds skabninger aftegnet, bliver man ikke lovreligiøs af

> [...]
> er tidligere storinkvisitor (de kalder det idag blot noget mere
> harmløst) - faktisk fik italienerne til at boykotte en afstemning om

Men han har ingen magt, kun ordets, åndens
Bisp Erik Norman Svendsen har magt.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 17-03-06 15:18

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Du lever i fortiden.
> Med jesuitternes fald ophørte den katolske kirke at være magtfuld

Du skal vist slå "jesuitter" op først, for du har tydeligvis ikke en
pind forstand på det du udtaler dig om. "Jesuitternes fald" er
simpelthen det rene sludder. Deres mål nås bl.a. den dag i dag gennem
økumeni.

Altså TO ord du hellere må slå op inden du dummer dig yderligere.

> Men han har ingen magt, kun ordets, åndens
> Bisp Erik Norman Svendsen har magt.

Bo, du forstår åbenbart ikke det APJ skriver...

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : Be Ka

Dato : 17-03-06 18:47

Henrik Vestergaard wrote:

> [...]
> pind forstand på det du udtaler dig om. "Jesuitternes fald" er
> simpelthen det rene sludder. Deres mål nås bl.a. den dag i dag gennem

Måske du kunne oplyse os lidt om jesuitternes endelige mål?
Og hvordan gøres det gennem økumeni?
Hvad for andre midler gøres der brug af?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-06 22:23

"Be Ka" <wishwellyxx@yahoo.dk> wrote in message
> [...]

Al dansk katolik-kritik lever i middelalderen.

> Måske du kunne oplyse os lidt om jesuitternes endelige mål?
> Og hvordan gøres det gennem økumeni?
> Hvad for andre midler gøres der brug af?

Jesuitter kan kaldes munkevæsenets mest fremragende kulmination, på
godt og ondt.
Ignatius Loyola stiftede broderskabet for at udføre mod-reformation i
århundredet efter Luther, og de havde succes i Polen mm og gik over
gevind i Frankrig og Portugal, men sattes på plads af Voltaire og
Pombal og dette er shorthand for vendepunktet mht sækularisering af
katolsk religion, som idag gør dem mere lutherske end Den Danske
Folkekirke.

Alfred Hitchkock, gyserfilm-fornyer og en masse af mine kolleger, da
jeg var ulandsarbejder, var eksempler at jesuitter i nyere tid fostrer
viduderlig genialitet. Tro ikke på at de er værre end os mht kynisk
"hensigten helliger midlet"

Økumeni er ligegyldig selskabelighed uden betydning for andet end
bispers frynsegodeindtægter. Aldrig har det betydet noget for andre
end levebrødspræster.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 18-03-06 23:12

Be Ka wrote:

> Måske du kunne oplyse os lidt om jesuitternes endelige mål?

Ikke nødvendigvis deres "endelige mål"....

Deres *egen* præsentation kan du finde her: http://www.jesuitter.dk/

Wikipedias omtale heraf er at finde her: http://da.wikipedia.org/wiki/Jesuit

Nogle fungerer i helt andre kapaciteter, f.eks. som Zen undervisere
samtidig med deres medlemsskab af Jesuitterordenen, som f.eks. Robert
Kennedy - link:
http://www.jesuit.org/sections/sub.asp?SECTION_ID=189&SUBSECTION_ID=654&PARENT_ID=

Der er flere teorier om formålene med deres virke.

Men hvis de er faldet (som du skrev: "Med jesuitternes fald"), så hænger
det ikke særligt godt sammen med præsentationen forrest på
www.jesuit.org, hvor der står:

=== citat ===
We are one of the largest religious orders in the Catholic Church. The
Society of Jesus was founded in 1540 by St. Ignatius Loyola, a Basque
nobleman and soldier, who found God in all things. Today there are over
20,000 Jesuits serving the Church in 112 nations on six continents.
=== citat slut ===

> Og hvordan gøres det gennem økumeni?
> Hvad for andre midler gøres der brug af?

Søg, og du vil finde...

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-03-06 13:57

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> skrev:

> [...]
>nobleman and soldier, who found God in
>all things. Today there are over
>20,000 Jesuits serving the Church in 112

Hør her Bo!
Du skal den unterhyleme ha revideret din opfattelse af tingenes
tilstand hvis du ikke mener at den katolske Kirke har magt!
Den Lutherske når den ikke til sokkeholderne hvad således angår.
Og ved du hvorfor min kære ven?
Fordi en katolik tror,
noget han temmeligt sikkert ikkke behøver at bevise:
Ved De eksempelvis lokumsindlæg du ind-imellem lægger i klatter
hist og i gruppen.
Jeg ved ikke om du er katolik Warming,
- jeg tvivler stærkt på at du i det hele taget er troende på
andre end måske dig selv?
Dit vrøvl om Jesuitter orden, grænser ligelede stil dinne
mågeklatter, ( se, udflod der ind-imellem kommer væltende fra
d´dig!

Så alt i alt vil jeg ønske dig en god dag,
- jah måske en ligefrem citatsløs, en?

Nb. Du behøver ej heller at undervise mig i den katolske tro,
som jeg jo kan se at du alligevel ikke har fatttet en brik af.
Men nok om dette, ægte tro, ( se religion ) er ikke at overbevis
ved hjælp af ævl og kævl!
( man kan på sin måde sige at ikke ægte tro er en hån mod Gud!
Fes den ind i lampetten?

Mvh.

Adam

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-03-06 15:06

Claudio Adam (slet NBR1F) skrev i

> Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> skrev:

[ ... ]

> Hør her Bo!

Hvorfor i al verden skriver du "Hør her Bo!" når det er Henrik Vestergaard
Blunck alias Britt Malka du svarer?

FUT dk.snak.off-topic

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-03-06 21:09

"Henrik Britt Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Altså TO ord du hellere må slå op inden du dummer dig yderligere.

Hvordan går det med erhvervssituationen? Er du i arbejde? Jobtræning måske?
Er du på "kursus"? Får du kørt noget taxi, eller vil Dianalund Kommune ikke
længere give løntilskud?

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-03-06 09:11

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af?, hvor mange dødstrusler er der kommet mod producenten af omtalte
> T-shirts?, forlanger katolikkerne undskyldninger fra statsministeren? -

Hvorfor skulle katolikkerne dog gøre det?

I modsætning til muslimerne så fik katolikkerne jo deres vilje. Trøjen er
trukket tilbage

Peter

Fra : E.M.

Dato : 17-03-06 15:23

> I modsætning til muslimerne så fik katolikkerne jo deres vilje. Trøjen er
> trukket tilbage

Er du nu sikker på det? jeg er ikke, der er en butik i Esbjerg der har taget
dem af hylden, men mig bekendt sælges de stadig andre steder.

E.M.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-06 21:31

> Er du nu sikker på det? jeg er ikke, der er en butik i Esbjerg der
> har taget dem af hylden, men mig bekendt sælges de stadig andre
> steder.

Katolikkerne er ufarlige. De ønsker blot lidt gratis reklame

Vedr at rigsadvokat har skyllet forargelse over profettegninger ud i
lokummet, har katolikkerne BIFALDET

Kun overrabineren og Abu Laban har udtrykt diktatur-vilje.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-06 22:09

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> Hvorfor skulle katolikkerne dog gøre det?
> I modsætning til muslimerne så fik katolikkerne jo deres vilje.
> Trøjen er trukket tilbage

Overrabineren og Abu Laban førerskikkelserne er en helt anden boldgade
end kristne.
De løber dog ikke selv gennem gaderne og brænder ambassader. Det har
de folk til.

JP har idag fin artikel om den jødiske digter, som topnazierne
værdsatte: Heinrich Heine,

Det var ham der sagde

"Brænder man bøger idag, vil man brænde mennesker imorgen" Heinrich
Heine

Vi har just set at brænder man flag, brænder man bygninger, og 53
mennesker dræbtes i 4 lande, for muslimer sætter ikke menneskeliv
højt. End ikke troendes liv. Vil de sætte vore liv højt, når de får
MAGT SOM AGT ?
Idag gir Naser Khader den som ufarlig. Han er taquia-specialist, og
ligner for mig en mafia-boss
"Giv et tilbud der er svært at sige nej til" Godfather. Kun på film
behøver gangstere at effektuere trusler.

HEINE 1797-1856, preussisk-født, frankofil, anti-preussisk

Indbildte smerter gør ikke mindre ondt, fordi de er indbildte.
Heinrich Heine

God will pardon me, it is His trade. Heinrich Heine

"Under the surface of Kant, Fichtes transcendenti-idealism and
nature-philosophy is a Thor-Kriegs-geist that may make the French
Revolution look like a picnic". An explanation of the WW2 ? It may
be what Heinrich Heine write in his "History of Religion and
Philosophy in Germany 1835

Den hund, man giver en mundkurv på, gør med rumpen.
Heinrich Heine

Ægteskabet, det ocean som man endnu ikke har opfundet et
kompas til. Heinrich Heine

Kvinderne er som ovne. De tyske ovne varmer bedre end de
franske kaminer. Men at man her ser ilden ulme, er behageligere.
Heinrich Heine

Købmanden har over hele verden den samme religion.
Heine

Medlidenhed er kærlighedens sidste trin, måske kærligheden
selv. Heinrich Heine

Den, som aldrig i sit liv var tosset, var heller aldrig vis.
Heinrich Heine

Angst æder sjæle op. Heinrich Heine

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 16-03-06 17:08

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message
> Det har været sjovt at opleve den tavshed som katolikkernes protest mod en
> t-shirt, har været omgærdet med.

Giv det tid! Der går jo mindst 4 måneder før paven indkalder regeringen til
en lektion i sømmelighed og vatikanet sætter ild til deres egne bygninger i
protest ligesom araberne??

PS:

Den sag ryger ud på sin røv, ganske som den skal!

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 16-03-06 17:21

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com>
on torsdag 16. marts 2006 at 17:07 +0100 wrote:
> [...]
>protest ligesom araberne??
>
>PS:
>
>Den sag ryger ud på sin røv, ganske som den skal!

))))

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 16-03-06 17:21

"E.M." <em@dbmail.dk> on torsdag 16. marts 2006 at 16:45 +0100 wrote:
> [...]
>af?, hvor mange dødstrusler er der kommet mod producenten af omtalte
>T-shirts?, forlanger katolikkerne undskyldninger fra statsministeren? -

.....det har da ikke noget med ytringsfrihed at gøre? Sådan som jeg er
blevet belært om flere gange her i gruppen handler det netop om ikke at
ligge under for pres, fordi nogel føler sig sårede. Gør man det, er man
ikke fuldgyldig forsvarer af ytringsfriheden. Det må være den klare logik,
når man ser på reaktioerne her i gruppen.

Bortset fra det, må nogle tumper da gerne brænde flaget af hvis det er det
de vil, og de må såmænd også gerne rende hrægernde gennem gaderne i deres
hjemlande, dem og deres formæørkede regeringer om det. det kan jeg ikke
blande mig, lige såvel som deres regeringer naturligvis ikke kan blande
sig hvad vi gør - tror det hedder noget med at blande sig uden om indre
anliggende.

- du overså forresten smileyen

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kim2000

Dato : 16-03-06 21:02

> [...]
> blive hånet, og at enhver der ikke synes at det er OK at håne dem, er lige
> så formørkde og fuldkommen klart mod ytringsfrihed...

Det er jo interessant at se hvordan civiliserede folk klarer sine problemer.
Man går ind i butikken, forklarer man føler sig skidt tilpas over t-shirten
og så er den skid slået.

mvh
Kim

Fra : Tim

Dato : 17-03-06 08:54

> [...]
> blive hånet, og at enhver der ikke synes at det er OK at håne dem, er lige
> så formørkde og fuldkommen klart mod ytringsfrihed...

Ja, det er kun et spørgsmål om tid, før de drager på anti-Danmark rejse til
de katolske lande, samt brænder svenske, norske, danske og fillipinske
ambassader og konsulater af.

Jeg kan naturligvis se, at du implicit forsøger at dæmpe oprøret over
muslimernes hærgen, men den går altså ikke. Du kan ikke sammenligne et par
forkvaklede tågehoveder (fredelige tågehoveder), men en fjerdedel
verdensbefolknings vanvttige hykleri og voldsudbrud over et par
blyantstreger.

Prøv igen.

Tim

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-03-06 09:13

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forkvaklede tågehoveder (fredelige tågehoveder), men en fjerdedel
> verdensbefolknings vanvttige hykleri og voldsudbrud over et par

prøver du så i mellemtiden at slå ordet "proportionsforvrængning" op i en
ordbog??

Mens du er i gang så prøv også lige "demagogi"

Peter

Fra : Tim

Dato : 17-03-06 09:33

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> prøver du så i mellemtiden at slå ordet "proportionsforvrængning" op i en
> ordbog??

Hans indlæg er lige netop proportionsforvrænget.

> Mens du er i gang så prøv også lige "demagogi"

Det kan du selv være, dhimmi.

Tim

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-03-06 09:53

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> on fredag 17. marts 2006 at 8:54 +0100
wrote:
> [...]
>forkvaklede tågehoveder (fredelige tågehoveder), men en fjerdedel
>verdensbefolknings vanvttige hykleri og voldsudbrud over et par

Det var jo eksagt ikke min pointe. Min pointe var sådan set bare at her
var en sag, hvor nogle havde givet efter for pres fra religiøse
ledere/præster fordi deres religøse følelser var blevet krænket. Det er i
faktisk flere gange i muhammedsagen blevet karakteriseret som mangel på
støtte til ytringsfriheden - det var såmænd blot dette, mit let ironiske
indlæg handlede om.

Hvad folk laver i deres hjemlande skal vel ikke have konsekvens her i
landet? Det troede jeg da vi var enige om?
Det er ved at udvikles sig fuldkommet barokt: Det afvises - fuldkommen
rimeligt - at andre lande skal stille krav til hvordan vi vil tolke
eksempelvis ytringsfriheden. Omvendt tøver man ikke med at bruge tumpernes
handlinger i deres hjemlande som eksempel på noget vi skal blande os i og
drage en masse hjemlige konsekvenser af. Det synes jeg ikke hænger sammen.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-03-06 09:55

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> on fredag 17. marts 2006 at 9:32 +0100
wrote:

>Hans indlæg er lige netop proportionsforvrænget.

Hej Tim - jeg tror sgu du har overset denne her:

Mit indlæg var ment som en ironisk kommentar

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Tim

Dato : 17-03-06 10:45

> Hej Tim - jeg tror sgu du har overset denne her:
>

> Mit indlæg var ment som en ironisk kommentar

Ok... jeg har læst det igen, og kan se jeg har fejlfortolket dit indlæg.
Ikke på grund af din ""

Tim

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-03-06 11:43

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> on fredag 17. marts 2006 at 10:45 +0100
wrote:
>Ok... jeg har læst det igen, og kan se jeg har fejlfortolket dit indlæg.
>Ikke på grund af din ""

jamen alt forladt

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-03-06 15:41

"E.M." <em@dbmail.dk> on fredag 17. marts 2006 at 15:22 +0100 wrote:
>Er du nu sikker på det? jeg er ikke, der er en butik i Esbjerg der har
>taget
>dem af hylden, men mig bekendt sælges de stadig andre steder.

Du har fuldkommen ret. Der er en enkelt butik, der valgte at fjerne
trøjen. firmaet der producerer og sælger trøjerne fortsætter uanfægtet.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-03-06 00:36

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> on fredag 17. marts 2006 at 21:08
+0100 wrote:
> [...]
>måske?
>Er du på "kursus"? Får du kørt noget taxi, eller vil Dianalund Kommune

I sandhed plat…
Hvad var lige dit argument???

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-03-06 02:36

Frank Løkkegaard skrev:

> I sandhed plat…
> Hvad var lige dit argument???

Ikke nu igen Frank. Du sidder selv og hælder plat udover Gath, så lad
være med at gå i selvsving, når andre gir' deres yndlingsaversioner en
omgang plat.

Fra : N/A

Dato : 18-03-06 13:18

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-03-06 10:15

HrSvendsen@msn.com on lørdag 18. marts 2006 at 2:36 +0100 wrote:
>Ikke nu igen Frank. Du sidder selv og hælder plat udover Gath, så lad
>være med at gå i selvsving, når andre gir' deres yndlingsaversioner en
>omgang plat.

Jeg hælder da ikke plat udover Gath?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-03-06 13:18

Frank Løkkegaard skrev:

> Jeg hælder da ikke plat udover Gath?

Så svar på spørgsmålet om hvem af Gaths venner, der har pressesekretærer
på samme måde som Ritt Bjerregaard har pressesekretær.