Hvordan man får to frames
Fra : Mickey

Dato : 16-03-06 14:11

Hej Gruppe

hvordan laver jeg et link som gør at to fames skifter samtide ?

eller en side i et frame set blev to to ander ved et link

Kan dette laves i frontpages.

På forhånd tak

Hilsen

Mickey Jensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-03-06 16:14

Mickey skrev:

>hvordan laver jeg et link som gør at to fames skifter samtide ?
>
>eller en side i et frame set blev to to ander ved et link
>
>Kan dette laves i frontpages.

Allernemmest: lav en ny side, hvor du definerer et nyt framesæt,
hvor de nye sider er i.

Ellers skal du til at rode med noget javascript og det kan
hurtigt blive en kompliceret ting (og vil ikke virke, hvis der
skulle dukke en bruger op, der har slået javascript fra).
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Anet

Dato : 18-03-06 10:20

hvor slå man javascript fra henne?

--
Hilsen
Annette

Fra : Klaus Andersen

Dato : 18-03-06 15:50

> Mickey skrev:

> Ellers skal du til at rode med noget javascript og det kan
> hurtigt blive en kompliceret ting (og vil ikke virke, hvis der
> skulle dukke en bruger op, der har slået javascript fra).

Der er vist ikke så mange der har slået JS fra at det gør noget:

http://www.thecounter.com/stats/2006/March/javas.php

Mvh

KA