pdf
Fra : Franck Marker

Dato : 16-03-06 10:37

Når man har en pdf fil liggende på ens cpu, hvordan får man den så vist i FP
2003
mvh Franck

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-03-06 11:26

"Franck Marker" <fm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Når man har en pdf fil liggende på ens cpu, hvordan får man den så vist i
> FP 2003
> mvh Franck
Nu ved jeg ikke hvad du mener med cpu ???

Men i FP linker du bare til pdf-filen og husker at ligge pdf filen ud på
nettet. Desuden må fil navnet i pdf filen ikke indeholde æøå.

Fra : Franck Marker

Dato : 16-03-06 12:09

CPU er bare min lokale pc! hvor på nettet skal pdf filen ligge, skal den
ligge som en fil på mit web sted, og så på et vilkårligt sted indsætte et
link til en fil? hvis jeg åbner en pdf fil i FP kan den ikke læses!
Mvh Franck
"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:44193d4e$0$38633$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-03-06 12:14

> CPU er bare min lokale pc! hvor på nettet skal pdf filen ligge, skal den
> ligge som en fil på mit web sted,

Ja

og så på et vilkårligt sted indsætte et
> link til en fil? hvis jeg åbner en pdf fil i FP kan den ikke læses!

Har din computer et program der kan åbne og læse pdf filer ??
Ellers er det klart at du ikke kan læse den.

Fra : Jesper

Dato : 16-03-06 18:17

cpu = CentralPlacedUnit

hehe