tyve knægte !!!
Fra : HSLK

Dato : 16-03-06 08:37

Godmorgen

Jeg har ledt som en sindsyg hele morgen efter min datters briller, de var
som sunket i jorden >ggrrr< .Så jeg måtte sende hende afsted uden, med stor
chance for at få en datter hjem med mega hovedepine >suk< Nå men efter at
have kørt hende i skole, fik jeg helt tilfældigt kigget oppe i en af
klatretræerne, og hvad tror i der lå der............ganske rigtigt, min
datters briller, en af kattene, sikkert en af coonerne, har stjållet dem og
gemt dem, de er sq bare for skøre de cooner!!!!
Utroligt hvad de kan slæbe rundt på !!!

Har lige været oppe og aflevere dem til min datter.

Jaja når man har cooner i huset så hverken keder man sig eller have noget i
fred >fnis< men unvære dem nix!!!!

knus Henriette.

www.dktournesol.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-06 09:36

"HSLK" <ingen@ingen.dk> skrev i en meddelelse

> Jaja når man har cooner i huset så hverken keder man sig eller have noget
> fred >fnis< men unvære dem nix!!!!

Alle katte, uanset herkomst og papirer, har de sjove sider. Det er blot ikke
alle ejere der kan se dem ;)

Herhjemme mangler jeg en vante, som Fætter Tyveknægt har stjålet. Han har
skattekamre, fulde af tyvekoster, rundt omkring i lejligheden. Tørfoder,
yndlingslejetøjet, blyanter, viskelædere, mine små patchwork-firkanter,
hårspænder, vatpinde, sokker (rene!), er nogle af de ting jeg jævnligt
finder ved udmugning i hans private gemmer.

Hvis han fik lov, så stjal han også gerne mine teskeer...

Tina

Fra : OZ7PUS

Dato : 16-03-06 13:25

> [...]
>
> Har lige været oppe og aflevere dem til min datter.
>
> Jaja når man har cooner i huset så hverken keder man sig eller have noget

Her i huset er det mobiler katten snupper .. Vi har alle 3 en snor til at
hænge om halsen sat fast på mobilen.
Der er bare lige det at når den ringer og man ikke har den om halsen ja så
skal man være hurtig ellers snupper katten den og stikker af.
Og ja jeg har været ude i haven for at hente mobilen mere som en gang

Skko m.m. kan den også godt lide at smutte med .. jo mere de lugter jo
bedere

OZ3BTO

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-03-06 14:47

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> Og ja jeg har været ude i haven for at hente mobilen mere som en gang
>
> Skko m.m. kan den også godt lide at smutte med .. jo mere de lugter jo

hej
Og her har vi en Siameser, som i sine unge dage stjal pengesedler. Man
skulle ikke lægge sedlerne på bordet, så var de stensikkert væk næste gang
man skulle bruge dem. Vi fandt dem senere i en kattehule.
Nu er katten blevet 12 år og er desuden blind, så nu kan vi da have vores
penge i fred
Hilsen Vibeke
Battlefields

Fra : Trine

Dato : 16-03-06 15:01

> [...]
> som sunket i jorden >ggrrr< .Så jeg måtte sende hende afsted uden, med
> stor chance for at få en datter hjem med mega hovedepine >suk<

Vi undrede os i nogle uger over, hvorfor vi altid manglede en sok, eller
ikke lige kunne finde de tykke sokker vi havde haft på dagen før... Det
viste sig at vores lille mis på 9 mdr synes det er helt vildt skønt at samle
dem i en bunke inde midt under vores seng. Så når vi mangler nogle uldne
sokker eller store vanter er der ikke andet for end at lægge sig på maven og
tjekke under sengen :ø)

Mange hilsner
Trine

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-03-06 15:10

"Trine" <test@test.dk> writes:

> [...]
> sokker eller store vanter er der ikke andet for end at lægge sig på maven og

Hmm. Mon der findes usynlige katte? Og er de faktisk løsningen på
gåden om den evigt manglende strømpe?

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : fam. Ager

Dato : 16-03-06 15:15

> "Trine" <test@test.dk> writes:
> Hmm. Mon der findes usynlige katte? Og er de faktisk løsningen på
> gåden om den evigt manglende strømpe?
>
> Mvh Trine
----------------------

GGGGGGGGGGG!, præcis min tanke..godt nok er her 2 af slagsen, men de er så
vidt jeg ved, ikke sokketyve... men det er da sjovt med den ene der altid
bliver væk.
jeg har en klodskasse med ikke mindre end 25 enlige strømper..hvor bliver de
af?

mvh. marie

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-03-06 18:11

> Hmm. Mon der findes usynlige katte? Og er de faktisk løsningen på
> gåden om den evigt manglende strømpe?

Jamen der findes da usynlige katte: Cheshire katten fra Alice i Eventyrland.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Ma~

Dato : 21-03-06 09:47

Trine Kornum Christiansen skrev i <news:u64melbvl.fsf@trinekc.dk>:

> Hmm. Mon der findes usynlige katte? Og er de faktisk løsningen på
> gåden om den evigt manglende strømpe?

Ja der findes usynlige katte! Min læge påstod hårdnakket jeg havde
katteallergi - jeg har den altid når jeg besøger min mor og hun har
i modsætning til mig ingen kat... men hun havde en overgang en dyne
der stank af kattepis efter at have ligget i et skab i en entré så
vi mente det nok var den der usynlige kat?

Fra : Allan

Dato : 16-03-06 18:48

"Trine" <test@test.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> uldne sokker eller store vanter er der ikke andet for end at lægge sig på

Ja under sengen, Det er et af deres gemmesteder.

Der må være flere, for jeg mangler stadigvæk en masse.

Mvh Allan