Polsk kampagne lægger muslimer for had
Fra : Per Hagemann

Dato : 16-03-06 01:44

Nu bliver kristne angrebet på en muhamedansk netavis for at afbilde 600
kristne dræbt af muhamedanere:

http://www.sahafa.dk/default.asp?side=id&id=155

Polsk kampagne lægger muslimer for had

St. Benedictus Stiftelsen i Polen har iværksat en kampagne under
sloganet "Vor tids martyrer".

Med titler som "Nache Achi blev dræbt af muslimske fundamentalister i
Afrika" og "Javet Anjum var kristen og blev dræbt af muslimer fordi han
nægtede af konvertere til islam i Pakistan," har stiftelsen lanceret omkring
300 plakater af kristne, som efter sigende er blevet dræbt af muslimer. Det
skriver Østrigsk Radio og TV (ORF) på hjemmesiden http://orf.at i dag.

Stiftelsen har hængt plakaterne op i de polske sporveje i Poznan og
har i sinde at sprede kampagnen til flere byer i løbet af de næste uger.
Blandt disse er hovedstaden Warszawa, som dog har afvist plakaterne. Lederen
af St. Benedictus Stiftelsen, Zbigniew Czerwinski, er medlem af det
højreorienterede, konservative parti PiS (Ret og Retfærdighed), hvilket
tyder på, at kampagnen kan være politisk motiveret.

Forbundet af polske muslimer vender sig mod aktionen, som kommer på et
tidspunkt, hvor forholdet mellem muslimer og ikke-muslimer i forvejen er
anspændt på grund af sagen om Jyllandspostens Muhammed-karikaturer. Det
muslimske forbunds vicepræsident i Polen, Jozef Konopacki, ser plakaterne
som en provokation, fordi den forsøger at tegne et ensidigt billede af
muslimer.

Forudsat at man kan stole på ægtheden af de historier, der fremhæves i
kampagnen, er det, der gør den speciel, at den udelukkende fokuserer på
kristne ofre for muslimske gerningsmænd. Derved er stiftelsen med til at
opbygge en modpol mellem "de uskyldige kristne" og "de skyldige muslimer" og
lægge muslimerne yderligere for had.

- Af SH
Offentliggjort d. 01-03-2006 - 01:27

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-06 05:50

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
> kristne ofre for muslimske gerningsmænd. Derved er stiftelsen med
> til at opbygge en modpol mellem "de uskyldige kristne" og "de
> skyldige muslimer" og lægge muslimerne yderligere for had.

Ja, straffeloven er diskriminerende - adskiller farlige fra ufarlige

Dronningen uddeler ridderkors til redningsmænd - hun opbygger en
modpol mellem "skyldige og uskyldige" og det er jo gennemracistisk ifl
godhedsindustri&Islam .
Hvordan kan Nobel-komite tillade sig at lægge muslimer for had ved
ikke at give dem pris lige så ofte for kristne. Og at jøder får særlig
mange priser og gode job, det er da virkelig racisme og må være
strafbart

Fra : Anonym

Dato : 16-03-06 06:35

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opbygge en modpol mellem "de uskyldige kristne" og "de skyldige muslimer"

Interessant al den stund, at mange muslimer selv kun kærer sig om muslimske
ofre for vestlige og zionistiske overgreb.
Endnu et tykt eksempel på deres hykleri og fuldstændige mangel på
realitetssans.

Fra : @

Dato : 16-03-06 15:53

On Thu, 16 Mar 2006 01:43:48 +0100, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>Nu bliver kristne angrebet på en muhamedansk netavis for at afbilde 600
>kristne dræbt af muhamedanere:
>
>http://www.sahafa.dk/default.asp?side=id&id=155
>
> Polsk kampagne lægger muslimer for had

det er jo et definitionssørgsmål,
andre vil jo sige at man bare fortæller sandheden om hvad nogen
muslimer har bedrevet af ondskab

det kunne blive en temmelig omfattende fortælling

Fra : Konrad

Dato : 16-03-06 16:14

@ wrote:

> det er jo et definitionssørgsmål,
> andre vil jo sige at man bare fortæller sandheden om hvad nogen
> muslimer har bedrevet af ondskab
>
> det kunne blive en temmelig omfattende fortælling

Det må efterhånden være tid for lidt skriftstedsrecitation fra "jeres"
religion, for det virker som om i efterhånden selv har glemt hvad det er, i
mener skulle være så fantastisk ved denne hersens "fredselskende"
næstekærlighedsreligion kristendommen :

Matthæusevangeliet:
1: Døm ikke, for at I ikke selv skal dømmes.
2: For den dom, I dømmer med, skal I selv dømmes med, og det mål, I måler
med, skal I selv få tilmålt med.
3: Hvorfor ser du splinten i din broders øje, men lægger ikke mærke til
bjælken i dit eget øje?
4: Eller hvordan kan du sige til din broder: Lad mig tage splinten ud af dit
øje! og så er der en bjælke i dit eget øje?
5: Hykler, tag først bjælken ud af dit eget øje; så kan du se klart nok til
at tage splinten ud af din broders øje.

Fra : @

Dato : 16-03-06 16:53

On Thu, 16 Mar 2006 16:14:28 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

> [...]
>religion, for det virker som om i efterhånden selv har glemt hvad det er, i
>mener skulle være så fantastisk ved denne hersens "fredselskende"

_hvem er det du kalder kristen_ ?

muhammedanisme har aldrig været en religion, det er nogle
landevejsrøverers undskyldning for at drage hærgende myrdende og
plyndrende gennem verden som en anden græshoppesværm

Fra : HrSvendsen

Dato : 16-03-06 21:09

@ skrev:

> _hvem er det du kalder kristen_ ?

Det er nok sin stråmand, han sidder og skriver til.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-06 23:38

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> muhammedanisme har aldrig været en religion, det er nogle
> landevejsrøverers undskyldning for at drage hærgende myrdende og
> plyndrende gennem verden som en anden græshoppesværm

Al religion har som hovedbudskab "vi er de gode, og de er de onde" og
det øger krigsindsats når soldater tror på at Gud er på deres side

Dansk ideal af religion er privat gudstro.

Muhamedanismen er mere en erobringsideologi end det er gudstro

I DK er krigsredskabet ublodig taquia, altså bedrag indtil de er mange
nok til at overtage alt, sammen med godhedsindustrien.
De tænker langsigtet
De er ikke som en græshoppesværm.
Men de formerer sig som rotter, især via familiesammenføring