Fejlmeddelelse - kan ikke finde løsningen.~
Fra : Morten

Dato : 15-03-06 21:22

Hej

Når jeg prøver at afvikle noget ASP kode er jeg begyndt at få følgende fejl:

HTTP 401.3 - Adgang blev nægtet pga. ACL på ressourcen
Internet Information Services

Beskeden kommer uanset hvilken fil på serveren jeg prøver at gå ind på.

Jeg er logget på som Administrator.

Jeg har givet tilladelse til "Fuld kontrol" for alle brugere på wwwroot
mappen og undermapper.

Jeg har forsøgt at geninstallere IIS - intet har virket...

Nogen der kan hjælpe?

Fra : Jan Vinten

Dato : 16-03-06 09:34

Hej Morten,

Må jeg henlede din opmærksomhed på flg. side:
http://support.microsoft.com/?scid=kb;en-us;832911&spid=2097&sid=global

/ Jan

Fra : Morten

Dato : 16-03-06 20:36

>Må jeg henlede din opmærksomhed på flg. side:
>http://support.microsoft.com/?scid=kb;en-us;832911&spid=2097&sid=global

Er det ikke kun til Server 2003 ?