Maine coon
Fra : OZ7PUS

Dato : 15-03-06 20:03

Ja vi har en kammerat der bestemt mener at der skal speciel tilladelse til
at have main coon´s

Både alvlsdyr og kæledægger ... Det er da vel ikke sandt eller ?

Håber i kan svare på det da det mig bekendt ikke er ulovligt at have nogen
former for katte så længe vi ikke snakker om losser og det der er større

OZ3BTO

Fra : Tina M.

Dato : 15-03-06 21:00

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber i kan svare på det da det mig bekendt ikke er ulovligt at have
> nogen former for katte så længe vi ikke snakker om losser og det der er

Det er absolut ikke rigtigt !!!!

Mvh

Tina
www.heart-and-soul.dk

Fra : OZ7PUS

Dato : 15-03-06 21:34

"Tina M." <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Det er absolut ikke rigtigt !!!!
>
> Mvh
>
> Tina
> www.heart-and-soul.dk

Tak .. Mente nok at der ikke var nogen katte der var forbudte eller der
skulle tilladelse til . Men han holdte jo på sit.

Det er desuden en dejlig misser ..

OZ3BTO

Fra : Gainsbourg

Dato : 16-03-06 08:46

> Ja vi har en kammerat der bestemt mener at der skal speciel tilladelse til
> at have main coon´s
>
> Både alvlsdyr og kæledægger ... Det er da vel ikke sandt eller ?

Jo, det er skam den rene sandhed Alle Maine Coon ejere har gennemgået
både intelligenstests og forskellige komplicerede prøver og det er kun de
allerbedste 2-3 % der får den eftertragtede tilladelse og får lov at
anskaffe sig en Maine Coon killing

Nej, spøg til side - der gælder samme regler for hold af Maine Coon katte,
som for huskatte og alle andre domesticerede katteracer.

Med venlig hilsen
Gainsbourg