kærup grejbutik
Fra : Per Andersen

Dato : 15-03-06 19:35

hej gruppe

jeg har bestilt og betalt for nogle varer hos kærup grejbutik via nettet.
Jeg har endnu ikke hørt fra endsige modtaget nogen vare. Jeg har prøvet at
ringe til dem og skrive e-mail uden at det er lykkes.

Er der nogen i gruppen der har erfaringer med ovenstående butik og deres
netprofil

på forhånd tak

per - frederiksberg

Fra : Per Andersen

Dato : 16-03-06 19:07

jeg er i dag blevet kontaktet af indehaveren af kærup grejbutik. Det blev
mig oplyst at årsagen til den udeblevnende leverance og umuligheden for at
komme i kontakt med dem, skyldets at de har været på ferie i 14 dage, og
først i dag er vendt tilbage og har kunne kontakte mig.

Efter ny aftale er jeg blevet lovet min vare på tirsdag d. 21. marts hvilket
jeg naturligvis er glad for.

en glad mand

per - frederiksberg