Kystfiskeri fra Kåseberga til Stenshoved i~
Fra : Knud Meier

Dato : 15-03-06 14:57

Hej
Jeg skal til Sverige på kystfiskeri i området fra Kåseberga til Stenshoved
fra 1. april (for 11. år i træk).
Er det muligt at fiske i området på nuværende tidspunkt?
Eller er det et naivt spørgsmål med de snemeldinger der bl. a. er kommet fra
naboøen Bornholm?

--
\ | /
~~"""~~ - O -

Med venlig hilsen
Knud Meier

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-06 15:00

"Knud Meier" <knud.meier@stofanet.dk> skrev
> Jeg skal til Sverige på kystfiskeri i området fra Kåseberga til Stenshoved
> fra 1. april (for 11. år i træk).
> Er det muligt at fiske i området på nuværende tidspunkt?

Vi skal selv derover den 30. marts, så vi er også spændte på
vejrsituationen.

Du kan følge med i fiskesituationen på nedenstående link:

http://www.sportsfiskeren.dk/udland/sverige/

De skriver ugerapporter fra området hele forårssæsonen.

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!