MS Windows
briani 27239
Sletter ikke udskrevne dokumenter fra køen
Fra : Niels Munk

Dato : 15-03-06 14:55

Hej

Jeg har lidt problemer med en HP laserprinter,
tilsluttet en windows 2000, via en kablet printserver.

Problemet består i at de udskrevne dokumenter ikke
bliver slettet fra printkøen. De står stadig i printerens
jobliste, med status: "Uskrevet".
Dette medfører at de bliver udskrevet næste gang man
starter maskinen, medmindre man selvf. sletter dem
manuelt forinden.

Hvordan kan jeg afhjælpe problemet?

/Niels Munk

Fra : Niels Munk

Dato : 15-03-06 15:02

"Niels Munk" <spam*filter*@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse

> ...De står stadig i printerens
> jobliste, med status: "Uskrevet".

Der mangler selvf. et "d" i "Uskrevet", således
det nu betyder det modsatte, nemlig "Udskrevet" :)

/Niels Munk

Fra : ///M

Dato : 15-03-06 15:56

Niels Munk wrote:
> [...]
>
> Problemet består i at de udskrevne dokumenter ikke
> bliver slettet fra printkøen. De står stadig i printerens

Tjae, jeg har siden Win2000 og også med Win2003 Server haft lign. problemer,
dog bliver de ikke udskrevet igen, men de ligger da og irriterer. Det sker
kun af og til. Så hvis nogen har råd for en permanemt fix, hører jeg også
gerne om det. Min problemløsning består pt. i at genstarter print spooler
servicen...
Jeg ser frem til at afprøve den nye printserver-funktionalitet i Win2003
Server R2!

///M