MS Windows
briani 27239
Google icon
Fra : Peter

Dato : 15-03-06 13:30

De fleste dage har jeg et G på min Google genvej på skrivebordet. Pludseligt
er det så væk et døgns tid eller to, for så at være tilbage lige så
pludseligt.
Hvor bliver det normalt lagret, når det er til stede?
Eller kommer det ind via nettet hver gang computeren bliver startet?

Jeg vil gerne lægge en kopi ned i system32, så det altid bliver der, men det
kræver at man kan finde det.

Peter

Fra : Nørd

Dato : 15-03-06 14:28

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:441808ca$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Eller kommer det ind via nettet hver gang computeren bliver startet?
>
> Jeg vil gerne lægge en kopi ned i system32, så det altid bliver der, men det

Hej

Ja den kommer ind via nettet, se link.
http://www.google.dk/favicon.ico
Du kan gemme den, og omdøbe den fx. til Google.ico

Mvh. Nord