Nokia FTP-server?
Fra : Nicolai

Dato : 15-03-06 12:30

Jeg installerer en del nokia-suite, men er lidt træt af de kun har 6.21 til
download fra december - det første den gør er at opdatere sig selv til 6.22.

Spørgsmålet er derfor - har nokia ikke en (anonymous) ftp hvor jeg kan hente
6.22?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Carlos

Dato : 15-03-06 14:55

Det tror jeg ikke.
Hvorfor uploader du den ikke selv blot på en FTP, og henter den derfra ?
Ellers prøv at kigge på de udenlandske Nokia-sites. Der plejer at være de
nyeste.

Thomas

Fra : Paw P Larsen

Dato : 15-03-06 19:33