Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Internetbank i Schweiz
Fra : Jakob

Dato : 15-03-06 11:24

Hej

Jeg skal flytte til Schweiz i næste måned og skal derfor have valgt en bank
i landet. Jeg har her i Danmark været glad for Scandiabanken da jeg har nok
i en netbank.

Er der nogen som kender en god schweizisk internetbank ala. scandiabanken
eller basisbank? Eller måske en schweizisk webside ala mybanker.dk?

På forhånd tak.
Jakob

Fra : LarsJ

Dato : 15-03-06 21:12

Jakob skrev:
> [...]
>
> Er der nogen som kender en god schweizisk internetbank ala. scandiabanken
> eller basisbank? Eller måske en schweizisk webside ala mybanker.dk?

Hvis jeg var dig vile jeg spørge Skandiabanken - selskabet er aktivt i
Schweiz, men så vidt jeg kan se kun på forsikrings/pensions-området. Men
man skulle tro, at de havde kendskab til bankerne i området.

Alternativt kan du spørge i dette forum: http://www.xpatxchange.ch/

Lars