Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hjælp ! VC Main.exe Programfejl ! Kan noge~
Fra : the-d@ne

Dato : 15-03-06 09:33

Hej.
Jeg har fået et problem når jeg vil logge på nettet ( med IE ) så popper dette vindue frem:
"VC Main.exe - Programfejl ! Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0x0000135)"
Er der noget at gøre ved det, eller skal jeg virkelig Fdiske og format ???
Jeg håber meget at nogen i dette forum kan hjælpe mig. På forhånd 1000 TAK
vh the-d@ne

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-03-06 15:32

<the-d@ne> posting:

>Jeg har fået et problem når jeg vil logge på nettet ( med IE ) så popper dette vindue frem:
>"VC Main.exe - Programfejl ! Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0x0000135)"

En hurtig Google afslører, du muligvis har noget snaks på din
computer i relation til omtalte program:

http://www.superadblocker.com/definition/vcmain/
http://www.bleepingcomputer.com/startups/VCMain.exe-13905.html
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/adware.surfsidekick.html

--