Hjælp til ESS og Nexcomm NBG420 router
Fra : IceKiller

Dato : 15-03-06 08:51

Jeg har ESS, som internet udbyder. Har fået udleveret en Nexcomm NBG420
router hos dem.
Den er total lukket.
Har snakket med ESS, om at fjernet NAT.
Men hvad mener de med det?

Sender så router alt igennem til netværket bagved?

Og kan min ASUS WL500g deluxe router klare det?

Mit netværk er sådan bygget op!

Internet - Nexcomm NBG420 router - ASUS WL500g Deluxe router -Intern netværk

Håber I kan hjælpe mig?

Har Firewall og Antivirus programmer på alle PC'er i netværket!

Venlig Hilsen

Mike Hansen

Fra : Erik Semey

Dato : 15-03-06 21:44

Hvis der fjernes NAT i ESS routeren, så skal du natte i ASUS routeren

Fra : Lars

Dato : 03-04-06 20:49

IceKiller skrev i en meddelelse
> [...]
> Har snakket med ESS, om at fjernet NAT.
> Men hvad mener de med det?
>
> Sender så router alt igennem til netværket bagved?

Ja.

> Og kan min ASUS WL500g deluxe router klare det?

Kender ikke den router, men hvis du har en 2,3/2,3 forbindelse, og anvender
den til sessionstunge opgaver, så tror jeg det ikke.

Mvh.