kan man dette?
Fra : jeppe

Dato : 14-03-06 21:56

jeg har lige et spørgsmål...
kan man dette?:

<%
side_page = Request.Querystring("page")
Dim fso, f, filespec
filespec = Server.Mappath("../side_page")
Set f = fso.OpenTextFile(filespec,2)

Artikel = Request.Form("Artikel")
f.Write Artikel

f.Close
%>

jeg er ikke sikker på om man kan...
men hvis man ikke kan må i meget gerne evt. komme med et bud på
hvordan det så kan gøres

For lige at være sikker på i ved hvad jeg vill

Jeg ville nemlig gerne gemme det i den side der står i URL'en fx
kunne der stå www.noget.dk/gem.asp?page=side1.txt

så skulle den så gemme det der kom fra Artikel i siden: side1.txt

mvh Jeppe :!)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 15-03-06 09:29

"jeppe" <marci@cssyd.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har lige et spørgsmål...
> kan man dette?:

prøv hellere med:

> [...]
> Dim fso, f, filespec
> Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")

filespec = Server.Mappath("../" & side_page)

set f=nothing
set fso=nothing

> %>

/Kasper