Militante stormer EU kontor i Gaza
Fra : Martin Larsen

Dato : 14-03-06 12:47

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3612736/

Lad os sende nogle mia euro til dem så de kan blive søde igen

--
Befri DK

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-06 12:54

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3612736/

Hvornår mon de lærer at lade være med at bide den hånd, der fodrer dem?

> Lad os sende nogle mia euro til dem så de kan blive søde igen

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-03-06 14:13

Per Rønne skrev:

> Hvornår mon de lærer at lade være med at bide den hånd, der fodrer dem?

Hvornår lærer hånden at holde op?

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-06 14:40

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Hvornår lærer hånden at holde op?

Noget tyder på: snart.

Israelerne vil ikke længere returnere de palæstinensiske eksportskatter
[noget mærkeligt noget], og også amerikanerne har sagt stop. Der er nu
kun os europæere tilbage.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 14-03-06 16:26

"Per Rønne" skrev i en meddelelse

> [...]
eksportskatter
> [noget mærkeligt noget], og også amerikanerne har sagt stop. Der er nu

Så burde det jo ligefrem være nemt at få dem til at opføre sig
ordentligt.

R.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-03-06 16:55

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> dem?

> eksportskatter
>

> Så burde det jo ligefrem være nemt at få dem til at opføre sig
> ordentligt.
>

> R.

Glem det, Hamas er ved at få økonomiske aftaler i stand med Egypten, Saudi
Arabien og andre muslimske lande der støtter udryddelsen af jøder og Israel.

Svend

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-06 17:20

Ruth Nielsen <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote:

> Så burde det jo ligefrem være nemt at få dem til at opføre sig
> ordentligt.

Ikke nødvendigvis. Iranerne vil tilsyneladende i stedet betale - hvorved
deres indflydelse øges.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 14-03-06 17:21

On Tue, 14 Mar 2006 16:26:06 +0100, "Ruth Nielsen"
<cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote:

>dem?

>eksportskatter
>

>Så burde det jo ligefrem være nemt at få dem til at opføre sig
>ordentligt.

nej, det er umuligt,

palæstinensere kan slet ikke finde ud af hvordan man opfører sig
ordentligt,

det har israelerne forsøgt at lære dem i 58 år uden større held

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-03-06 14:49

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Hvornår lærer hånden at holde op?

Hørt!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : @

Dato : 14-03-06 17:12

On Tue, 14 Mar 2006 12:54:09 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Hvornår mon de lærer at lade være med at bide den hånd, der fodrer dem?

aldrig

men hvornår lærer vi at bekæmpe "gale hunde" i stedet for at fodre dem

Fra : Konrad

Dato : 14-03-06 17:25

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Hvornår mon de lærer at lade være med at bide den hånd, der fodrer dem?

Mon ikke de bare overfalder det, som de *kan* angribe? Husk at vreden er
reaktion imod et israelsk angreb, som de står magtesløse overfor.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-03-06 18:01

Konrad fortalte:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Mon ikke de bare overfalder det, som de *kan* angribe? Husk at vreden
> er reaktion imod et israelsk angreb, som de står magtesløse overfor.

Jeg mener at det er for farligt et psykologisk eksperiment at forsøge at
sætte sig ind i disse galninges tanker.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-03-06 19:28

> Konrad fortalte:

> Jeg mener at det er for farligt et psykologisk eksperiment at forsøge at
> [...]

Gad vide om BBCs sympati og støtte stadig er hos imamer og muslimer og ikke
hos de tegnere der er udlovet en dusør for at dræbe ?

Svend

Fra : @

Dato : 14-03-06 19:53

On Tue, 14 Mar 2006 19:27:59 +0100, "Svend Poulsen"
<svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Gad vide om BBCs sympati og støtte stadig er hos imamer og muslimer og ikke
>hos de tegnere der er udlovet en dusør for at dræbe ?

jada det er jo det mest politisk korrekte

og man skulle jo så nødig komme til at fornærme nogen som kunne finde
på at ty til vold og terror, så hellere lægge sig på ryggen og
overgive sig

Fra : Konrad

Dato : 15-03-06 10:40

Martin Larsen wrote:

> Jeg mener at det er for farligt et psykologisk eksperiment at forsøge
> at sætte sig ind i disse galninges tanker.

Men Steffen Kretz fra DR var i aftes rørende enig i den analyse - og han bor
trods alt dernede.