Svigtende usb2 porte.
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 13-03-06 20:11

Jeg har gentagende været ude for at kontakten til usb2 på forskellige
bundkort pludselig ikke længe fungere eller kun fungere engang imellem. eks.
til scanner Canon lide 60 eller kortlæsere. Det er ikke kun på en enkelt
maskine dette er set. . Det er set på nye IBM maskiner og på AsRock samt
Asus bundkort.Hvad kan være årsagen til dette fænomen?.

Alle køre med Windows XP pro.

MVH

Nils

Fra : Rune Christiansen

Dato : 13-03-06 20:52

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> wrote in message
> [...]
> enkelt maskine dette er set. . Det er set på nye IBM maskiner og på AsRock
> samt Asus bundkort.Hvad kan være årsagen til dette fænomen?.

Har haft flere lignende oplevelser med usb-keys der ikke vil virke på
forskellige pc´ere..... prøv at slette din usb rod hub i enhedshåndtering og
genstart pc´en. Sådan jeg mine til at virke. Men hvad det skyldes ved jeg
ikke.

Fra : Anders Bang

Dato : 15-03-06 15:08

Hvilke(t) chipset er jeres bundkort lavet på? Jeg oplever nemlig lignende
problemer på et Asus A8V-E Deluxe baseret på et Via KT890 chipset.

/Anders