valg af printer
Fra : schlafer

Dato : 14-06-01 19:55

Hej Alle
Jeg står og overvejer at købe en ny printer, men jeg skal lige spørge om et
par ting.
Nu har jeg en gammel hp laserjet 4l, er det rigtigt at sådan en gammel svend
kan give et dårligt indeklima.?
Giver nyere laserprintere et dårligt indeklima.?

Hvad skal jeg vælge af ny printer, den må koste mellem 2000 og 3500 kr.
Jeg printer ikke så tidt, og tror derfor, at det skal være en laserprinter
igen, da jeg har en bekendt, der har haft en blæk printer hvor blæk
patronerne udtørede, da den blev brugt for sjældent, er det rigtigt,? eller
er det kun nogle printere, det sker ved.
Jeg håber på et svar
Mange hilsner fra Jørgen

Fra : Børge T.

Dato : 15-06-01 02:40

Det er korrekt, at nogle blæk-printere udtørrer patronerne, hvis man ikke
printer mindst en gang hver 14. dag. Min gamle Canon 6100 er ibland dem der
ikke kan tåle at vente for længe med udskrift.

Sven

Fra : HelloKitty

Dato : 16-06-01 13:59

En grund til hvorfor min Epson Stylus 850 udskriver som l*rt?

--

Sincerely/Mvh.,
HelloKitty, hellokitty@e-box.dk

Fra : Hans Kaad

Dato : 17-06-01 15:15

Jeg tror også at en laserprinter er det rette for dig. Til den pris er det
ikke så mange mulige. Men hvad med en Brother eller en brugt
Hvh.
Hans