Script virker ikke
Fra : Jan Korgaard

Dato : 13-03-06 17:44

Hej

Jag kan ikke få et script til virke!

Jeg vil ændre farven på scolls både inline frames og browseren,
men jeg kan ikke få det til at virke.

Jeg har kopieret scriptet ind i wordpad og derfra kopiere jeg det
ind i koden på siden!

Når jeg ser på det i preview forsvinder inline framen og der sker
ikke farve ændringer.

Hvad gør jeg forkert?

Jeg har set scriptet på flere sider, men det virker ikke hos mig!

Hjælp mig Venligst!

Med venlig hilsen!

Jan Korgaard

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 13-03-06 18:07

Du glemte at poste et link til siden. Vi er ikke clairvoyante her på
usenet.

Fra : Jan Korgaard

Dato : 13-03-06 18:24

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] wrote in
dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Du glemte at poste et link til siden. Vi er ikke clairvoyante her på
> usenet.

Hej Jens Peter

Min side ligger ikke på nettet endnu, men jeg skriver scriptet så kan
du se om der er noget galt med det.

<base target=" _self" >

body {scrollbar-face-color: #FF0000;
scrollbar-shadow-color: #FFFFFF;
scrollbar-base-color: #FFFFFF;
scrollbar-highlight-color: #FFFFFF;
scrollbar-3dlight-color: #FFFFFF;
scrollbar-darkshadow-color: #FFFFFF;
scrollbar-track-color: #FFFFFF;
scrollbar-arrow-color: #FFFFFF;}

Jeg sætter det ind lige før </head>

Jeg håber du kan hjælpe ellers må jeg vente til siden kommer på nettet!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-06 19:18

Jan Korgaard skrev:

>Min side ligger ikke på nettet endnu, men jeg skriver scriptet så kan
>du se om der er noget galt med det.

Så upload en testside, der fejler.

Men du kan prøve at erstatte body med html.

html {scrollbar-face-color: #FF0000;
scrollbar-shadow-color: #FFFFFF;
etc.

Om der skal bruges body eller html afhænger af den valgte doctype
og derfor ville et link være en god ide, hvis den stadig fejler.
så ryger du på min ignoreringsliste.