hjælp med bundkort
Fra : Henrik

Dato : 13-03-06 16:23

Har et gigabyte GA-7VAXFS kommer bare med et langt bib når
den starter nogle der ved hvad det betyder?
Hilsen HP

Fra : Åge

Dato : 13-03-06 22:19

"Henrik" <superhp@email.dk> skrev i en meddelelse
> Har et gigabyte GA-7VAXFS kommer bare med et langt bib når
> den starter nogle der ved hvad det betyder?
> Hilsen HP

Ja da. Dem der skrev manualen til dit bundkort.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 14-03-06 09:33

On Mon, 13 Mar 2006 16:23:20 +0100, Henrik <superhp@email.dk> wrote:

> Har et gigabyte GA-7VAXFS kommer bare med et langt bib når
> den starter nogle der ved hvad det betyder?
> Hilsen HP

Som Åge skriver RTFM og kik her
http://www.hi-tech.net/zones/help-beep.html

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Henrik

Dato : 15-03-06 11:32

rimligt svært at se i manual har den ikke og er ikke på gigabytes
hjemmeside.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 15-03-06 18:53

On Wed, 15 Mar 2006 11:32:23 +0100, Henrik <superhp@email.dk> wrote:

> rimligt svært at se i manual har den ikke og er ikke på gigabytes
> hjemmeside.
Har du hørt om google?
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/boards/Motherboards/GigaByte/Ga7vaxfs/7vaxfs_u.pdf

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"