MS Windows
briani 27239
Windows 2000 problem
Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 13-03-06 13:46

Jeg har en irriterende fejl på min PC.

Jeg kører Windows 2000 Pro. Version 5 (build 2195 m. SP4) og MS Office 2000
Pro. SR-1 (version 9.00.9327).

Problemet er, at hver gang jeg fra Stifinderen vil åbne et Word dokument
eller et Exel regneark, ved at dobbeltklikke på dokumentet, så åbnes det
meget kortvarigt, men minimeres straks efter så jeg er tilbage til
stifinderen. Jeg må så ned i bundlinien og maksimere dokumentet for at kunne
læse det ;o(

Hvordan vænner jeg min PC af med den dårlige vane?

Hilsen Jørgen

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 13-03-06 14:08

Jeg vil lige tilføje at fejlen udelukkende sker ved Word og Excel
dokumenter.
Andre Office-programmer åbner uden problemer og det gør alle
ikke-Microsoft-programmers dokumenter også.

Hilsen Jørgen

Fra : ///M

Dato : 13-03-06 14:10

Jorgen Gerdorf wrote:
> [...]
> dokumentet for at kunne læse det ;o(
>
> Hvordan vænner jeg min PC af med den dårlige vane?

Det lyder som om din pc (lidt for godt) husker engang du har lukket dine
dokumenter mens de var minimeret. Typisk åbner MS-programmer sig i samme
størrelse/tilstand som du sidst brugte dem i. Jeg har ikke lige nogen præcis
og afprøvet løsning, men en start kunne være at geninstallere Office (vælg
reparer i wizard'en).

///M