Dusør på bladtegnerene
Fra : Beo

Dato : 13-03-06 13:02

Nu har jeg lige hør at nogle muslimer har udlovet en dusør på at slå nogle
bladtegnere ihjæld.
Nu kan jeg snart ikke forstå længere hvorfor det er danmark der skal sige
undskyld

Hvad mon der ville ske hvis vi gjorde det samme, altså udlovede en dusør på
hver død muslimer.

Det sgu da forrygt

MVH
BEO

Fra : Thomas J.

Dato : 13-03-06 13:07

Den Mon, 13 Mar 2006 13:02:27 +0100 sendte "Beo" <beo@her.dk> følgende
røgsignaler:

> [...]
>bladtegnere ihjæld.

>Hvad mon der ville ske hvis vi gjorde det samme, altså udlovede en dusør på

Så ville vi gå konkurs rimeligt hurtigt....er du klar over hvor mange
"sorte slyngler" der er i DK ?

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Beo

Dato : 13-03-06 13:33

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:v0oa12pe8dkv4h9h3batr0i7uk1lb2p00u@4ax.com...
> Den Mon, 13 Mar 2006 13:02:27 +0100 sendte "Beo" <beo@her.dk> følgende
> røgsignaler:

> Så ville vi gå konkurs rimeligt hurtigt....er du klar over hvor mange
> "sorte slyngler" der er i DK ?

Nu kan en muslim vel ikke være så meget værd?

Hvad med at man udbetalte 5 KR på komunekontoret for hver muslim hale man
kunne fremvise.
Skattefri selvfølgeligt
så kunne man altid tjene lidt lommepenge i sin fritid
Man skulle selvfølgeligt også have refunderet beløbet på jagtpatronerne.

Slogan kunne være til jagtforeningerne

Udskift lerduerne med en muslim og tjen en 5ér pr styk

Måsk vil Daka endda give noget for kadaveret til kød og benmel.

Det vil sgu da rykke

BOE

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-03-06 14:13

Beo fortalte:

> Hvad med at man udbetalte 5 KR på komunekontoret for hver muslim hale
> man kunne fremvise.
> Skattefri selvfølgeligt
>
> Det vil sgu da rykke

Ja, det ville det. Vi har skam fortilfælde:
I 1899 udlovede Københavns Kommune en dusør på 10 øre pr. rottehale, og i
løbet af 18 uger blev der fanget 130.718 rotter.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Beo

Dato : 13-03-06 15:32

> Beo fortalte:

> Ja, det ville det. Vi har skam fortilfælde:
> I 1899 udlovede Københavns Kommune en dusør på 10 øre pr. rottehale, og i
> løbet af 18 uger blev der fanget 130.718 rotter.

Smart, ja så er det jo bare at komme igang.
130.718 stk på 18 uger, ja sådan skønsmæssigt, skulle vi vel så være helt af
med krapylet om et par år

BEO

Fra : NoTrabajo

Dato : 13-03-06 19:08

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i news:v0oa12pe8dkv4h9h3batr0i7uk1lb2p00u@4ax.com...
> Den Mon, 13 Mar 2006 13:02:27 +0100 sendte "Beo" <beo@her.dk> følgende
> røgsignaler:

> Så ville vi gå konkurs rimeligt hurtigt....er du klar over hvor mange
> "sorte slyngler" der er i DK ?

Vi kunne da spare en helvedes masse bistandshjælp.
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-06 03:32

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> "Thomas J."
> <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
> skrev i news:v0oa12pe8dkv4h9h3batr0i7uk1lb2p00u@4ax.com...

Det er kontraproduktivt at fornedre sig til abe-niveauet

> Vi kunne da spare en helvedes masse bistandshjælp.

Udgifter og vold spares ved udvisning.
Og vigtigst - den magtovertagelse som sås da Islam gjorde Ritt til
hovedstadsstatsminiser(overborgmester) betyder at det er elfte time.

Fjolser respekterer Ritt, som nok erstatter Helle som S-formand