sikke en tung morgendiskussion :o)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-03-06 11:35

så fik jeg over morgenmaden forklaret hvad en statsminister laver - hvad
demokrati er, hvad straf er og forklaret mange aspekter af WWII... puha, nu
skal jeg have kaffe!.... nå ja, spørgeren var min knægt på 6
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 13-03-06 13:40

> så fik jeg over morgenmaden forklaret hvad en statsminister laver - hvad
> demokrati er, hvad straf er og forklaret mange aspekter af WWII... puha,
> nu skal jeg have kaffe!.... nå ja, spørgeren var min knægt på 6

Bare vent, det blir værre endnu *GG*

Venlig hilsen Dikte (mor til videbegærlig søn på 16)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-03-06 15:13

> Bare vent, det blir værre endnu *GG*

jep - har osse en 12 årig der stiller spørgsmåltegn ved mange ting her i
livet og somme tider må jeg simpelthen kapitulere og slå det op på nettet
eller andetsteds

Fra : Bente Smed

Dato : 15-03-06 08:31

Hej

Tænk lige på hvor nogle dejlig oplyste mennesker I har opdraget, sådan var
vi (læs forældregenerationen) ikke da vi var børn...

MVH
Bente

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 15-03-06 10:21

> så fik jeg over morgenmaden forklaret hvad en statsminister laver -

Herligt! Her i huset er det endnu omvendt, her er det ungerne der med stor
selvtillid kender alle svarene (en på 5 og tvillinger på 2). Især den yngste
tøs forklarer med meget stor overbevisning: man kan GODT tage stjernerne ned
fra himlen, man skal bare bruge en stige. Og det kilder i hånden, når man
holder dem, og SÅ bliver mor sur, og så må far sætte stjernen op igen!
Gud nåde og trøste den, der betvivler pigebarnets "fakta"

MVH Mette (der nok ville blive mere overrasket end sur, hvis hun en dag kom
med en rigtig stjerne til mig)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-03-06 16:29

> MVH Mette (der nok ville blive mere overrasket end sur, hvis hun en dag
> kom med en rigtig stjerne til mig)

der kommer mange perler -ærgerligt man med tiden glemmer dem.