Henvisning til øjenlæge...
Fra : Stefanie

Dato : 13-03-06 11:10

Skal man bruge henvisning til øjenlæge, jeg skal bare have taget en synstest
for at se om jeg evt har brug for briller...

MVH. Stefanie

Fra : Helle

Dato : 13-03-06 13:16

"Stefanie" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse
> Skal man bruge henvisning til øjenlæge, jeg skal bare have taget en
> synstest
> for at se om jeg evt har brug for briller...
>
> MVH. Stefanie

Nej det skal du ikke. I øvrigt kan du få lavet en ligeså nøjagtig test hos
en optiker. Jeg kan specielt anbefale Synoptik.

Mvh Helle

Fra : Workingmom

Dato : 13-03-06 18:40

Stefanie skrev:
> Skal man bruge henvisning til øjenlæge, jeg skal bare have taget en synstest
> for at se om jeg evt har brug for briller...
>
> MVH. Stefanie

Nej, det skal du ikke, men der kan godt være lang ventetid.

jeg plejer at gå til en optiker, tilbyde at betale for testen, og
fortælle ham, at uanset hvilket resultat han når frem til, vil jeg ikke
købe brillerne der, for min rådgiver skal ikke være den, der også sælger
mig noget.

Tine

Fra : .@.

Dato : 16-03-06 19:54

Workingmom skrev den 13-03-2006 18:40:

> [...]
> fortælle ham, at uanset hvilket resultat han når frem til, vil jeg ikke
> købe brillerne der, for min rådgiver skal ikke være den, der også sælger

Sælger han så ikke synstesten?

mvh

Carsten

Fra : Workingmom

Dato : 16-03-06 20:53

..@. skrev:

> Sælger han så ikke synstesten?
>

> mvh
>

> Carsten

De har aldrig taget penge for det, selv om de kendte betingelserne, så
det gør de ikke.

Selv

Tine